danilovic Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg blei sur på de som eide bilene, så jeg tenkte at de ikke skulle få lov til å kjøre dem mer. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Den første går ikke an... Hørt om (jævlig kraftige (om det finnes så kraftige)) tornadoer? Eller Hulken? Eller meg? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hehe, joa, har hørt at sosehal (psyduck) kan få plutselige utbrudd og kaste biler og få de til å lange "inn" i trær osv Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Men jeg lurer fortsatt på hvordan dette var mulig.. Ok, så det første er enten filmtriks eller tornado eller noe, men de andre da? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) fatter ikke det første bildet. hva er det egentlig som skjer der? for meg så var det KUN bildet i midten som var noe spesielt. Endret 2. april 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 fatter ikke det første bildet. hva er det egentlig som skjer der? for meg så var det KUN bildet i midten som var noe spesielt. Det øverste ser ut som om et tre har vokst gjennom det. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er dere blinde? Se nøye på det første bilde. Et tre som har blitt "kastet" på bilen. Marka der treet er er jo en parkeringsplass. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hadde treet vært "kastet" på bilen, hadde ikke taket vært skrellt utover, men innover. Uansett så hadde nok taket og rutene vært mer smaddra. MAO PS modding. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er ikke filmtriks nei....Alle bildene på den siden er ekte Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det første bildet er nødt til å være manipulert! Bare se nøye.. kvaliteten er dårlig.. Treet kan umulig ha vokst inn i bilden, og treet kan heller ikke ha detti NED i bilen, i såfall ville ikke metallet som spriker ut på toppen av bilen pekt oppover, men nedover. Manipulasjon, helt klart. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nr 1 er så fake som det går an å bli. skikkelig dårlig! ser jo ut som treet er 3 meter foran bilen! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Første er fake. Endret 3. april 2004 av Jonas Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Litt flaut da, bilen er jo ganske ny, mens treet er jo gammelt Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Tror dere dette er ekte da? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Det er jo ekte da.....Har lest om den ulykken engang husker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå