SilentNET Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nextbase DVD-spiller (SDV17-A3) Det er ikke så mange år siden DVD-spilleren ble født, og en periode virket det som om hele formatet kom til å dø stille ut igjen. Trenden har i det siste snudd ganske kraftig, og en rekke mobile løsninger begynner å vokse fram. En av de siste har vi tatt en kikk på her i Audiovisuelt.no. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123489743 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Fin omtale, men lurer på hvordan kvaliteten var når den var koblet til TV? Har en 22" tv som fungerer som ekstra tv, og hadde vært kjekt med ekstra DVD-spiller. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har to sånn i bilen. Veldig kjekt på langtur. Også smart å kunne bruke den på tv. Klarer fint vår 32 tommers. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hva koster en slik sak da? Så en på rema for en uke siden.. en billig sak til 1995 kr.. Lenke til kommentar
tahe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Andre som har problemer med drevet? Jeg har en slik Nextbase som jeg kjøpte i januar, så det er vel revisjon 1. Forventet ikke fryktelig mye fra spilleren, men den har fått bo i kommoden siden jeg fikk den. Problemet er at dersom jeg bare såvidt beveger på spilleren, så kommer det stygge skrapelyder fra drevet. Sendte den tilbake til Komplett, men de "kunne ikke finne noe galt". Har ikke tid til å krangle med dem. Som artikkelen nevner sliter den også med en del plater, gode som dårlige. Er plata i dårlig forfatning gir den opp kontinuerlig. Har for morry skyld prøvd et par DVD'er som eies av barn og disse er bare å gi opp. tusenkronersspilleren i stua greier seg fint gjennom disse platene. Min anbefaling: skygg unna! Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 har den selv og den fungerer utmerket... eneste er at den kan slite litt med backup filmer.. batteriet varer i ca 4 timer... nok til 1-2 filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg