apekatten123 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Noen som kan hjelpe meg, får ikke noe bilde med en msi mega 180 pc? Alt annet virker ser det ut som? men får som sagt ikke noe bilde? Verken med eksternt skjermkort eller det innebygde... Kan det være noe med ram eller noen annen hardware? Fikk akkurat tilbake den etter reprasjon på psu'n. Vet ikke om jeg fikk ny da? men trur det. Så det burde vel være i orden alt sammen? Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 vær så snill og svare noen? litt stusselig å ha en ny pc man ikke får brukt. Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei Sendte deg en mail i sted. Msi Mega'n har problemer med Usb-tastatur så om du har det så prøv med en ps-2 overgang å se om du får bilde da. Hvis ikke det går så tror jeg det må være ram'en eller noe som er gåent. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Takk, skal prøve en annen rambrikke... Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Det med rammen hjalp heller ikke:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå