Gå til innhold

Beta testing

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det sånn at i de fleste closed betaer så er det skjelden en i Europa. Enten er det øst i Asia, Nordamerika, eller begge steder. Europa ofte utelatt på betatestinger.

Jeg kan nevne to eksempler nå. WoW er bare i USA og Canada, neste blir sikkert i Asia. Lineage 2 var først i Taiwan, så nå i USA. Lineage 2 er heldigvis oapen nå, det er jo noe.

Hvorfor er vi utelatt på slike ting ofta. Det er skjelden det er beta testinger bare i Europa som de andre ikke får vert med på. Er vi et lite marked for spill produsentenne?

Vi begyner å miste makten her i verden. La oss nuke USA og Land øst i Asia. Dermed kan vi få makta igjen. Mohahaha.

Useriøst, om du ikke kjønte det. Det siste jeg sa alstå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Nord amerika snakker alle likt språk,så alle forstår hverandre.

Så det er mye lettere å slippe en beta der ,en i europa hvor mange ikke snakker engelsk.Eks:tyskland,frankrike.

Så alle de fra tyskland vill snakke TYSK..Og vi vill ikke sjønne en dritt

Lenke til kommentar

Det artigste er hvis man f.eks spiller Random Team i warcraft 3, så får du to stykk fra samme land (polen er ett godt eksempel), så begynner de å prate polsk med hverandre. :p

Utrolig hvor mange konsonanter man kan ha i en setning.

Lenke til kommentar

Satt å spill splinter cell2 demoen på nettet, der var det en tysker å meg.. han snakket engelsk.. HELT til at det joinet en tysker til. dda var det slik at han Ikke KUNNE engelsk.. jeg spurte om de kunne snakke engelsk, slik at jeg kunne fårstå dem.-.. men nei da... da tok de det som en selvfølge at jeg kunne tysk..

Så spurte de meg om noe i tysk, så svarte jeg at jeg ikke kunne tysk, så om vi kunne snakke engelsk i steden for, så svarte de bare i tysk igjen,. da gadd jeg ikke å spille der mer, så jeg joinet en annen server...

Blir så FORBAINNA lei av slike folk :realmad:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Når jeg var i Tyskland så kunne alle jeg snakka med Engelsk. Jeg ver riktig nok i sentrale steder som Berlin, men alle jeg snakka til svarte meg på engelsk.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal lære de spræka no mer, den nyere generasjonen i de lande (i vertfal tyskland) så kan de Engelsk. Fintes altid sære eksempler på nasjonalister da. Jeg håper det blir et språk i hele verden til slutt, engelsk. Det skjer vel neppe i min tid da.

Det som er skipt er at enkelte spill kommer seinere til Europa også, det forde de skal ovrsettes til Tysk og Fransk først. Nesten så en kunne ønske USA grilla de landa litt slik at de ikke blei så overlegene no mer. Nei da.

Det med beta testinga så kan det vel være at markede for spill er større i Øst Asia og i Nord Amerika. Er jo sykelig mange folk i Asia, og i de rikere delende så er det en del med data. Der er det også mer vanlig at kvinner spiller også. Anerika, ja, det er jo USA. Om en utelater de så blir det jo bråk, derfor er de med. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...