Gå til innhold

Klarer ikke å installere DX9

Cursio

Anbefalte innlegg

En kamerat har fått ny pc. Jeg har installert driverene for ham. Det er et radeon 9600 pro fireblade. Men når jeg skal installere direct x 9, kommer det en beskjed om at det ikke er godkjent for win xp. og det stopper. Hva er problemet? :dontgetit:

Beskjeden som kommer opp sier:

"The software you are installing has not passed Windows Logo testing to verify its compatibility with Windows XP. (Tell me why this testing is important.)

The software will not be installed. Contact your system administrator."

Endret av CurSi0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor dum tror du jeg er...? Jaja kanskje noen kunne gått i den fella... M

en eneste som kommer opp er avbryt installasjonen! og selv om jeg får lukket vinduet, blir installasjonen avbrutt. Er det en måte du kan skru av denne tjenesten med å sjekke hvilke drivere som er testet med windows osv?

Lenke til kommentar

Rart dette i det hele tatt, jeg foreslår og laste ned DirectX på nytt...! I og med at DirectX er "laget" av Microsoft skal ikke dette skje i det hele tatt. Pass også på at det er 9!B! du prøver og innstallere.

Den jeg bruker og som fungerer fint lastet jeg ned Herfra....

Si fra om dette funker :thumbs:

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Ja det burde den, men det løser nok ikke problemet...!:-o

CurSiO, prøvde du og laste ned fra Microsoft, den siden jeg linket til?

Nei, men som sagt har jeg mange dx9 er på cder som jeg har prøvd. Men nå prøver jeg å avinstallere alt som har med skjermkort og gjøre, også installere dx9 _først_. Ønsk meg lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...