Gekki Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hakke helt skjønt hvordan dette med en vanntank virker. Skal man bare sette pumpa nedi, koble til slanger, borre hull i vanntanken sånn at slangene kommer ut. Fylle opp vanntanken, la "fill-in-line" på pumpa stå åpen, å det er alt? mvh, Gekki Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 I prinsippet er det faktisk så enkelt :smile: Og er samtidig den enkleste måten å løse pumpeplasseringen på. Men ha også i tankene at du strengt tatt ikke behøver noen vanntank! Om du monterer pumpa "inline" med påfyllings- og lufte-nipler på de rette stedene, så vil dette fungere like bra! [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-03-30 02:00 ] Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Har hatt det i tankene, men det blir kulere med en gjennomsiktig vanntank med neonlys etc. PS. Du har ikke noen linker til steder som har mye info. om vannkjøling, peltier m.m. mvh, Gekki Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Du finner garantert mange gode ideer og tips på overclockers.com Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jepp, det har jeg! Men byggeren har jo allerede lagt inn linken, sjøl var jeg nok litt for opptatt i Wolfenstein :sad: Kan hende at min plexitank er til salgs i løpet av helgen. Spesialbygd for Maxi-Jet pumper. Har planer om å bygge om til inline-system, uten bruk av tank [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-03-30 23:18 ] Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Takker! mvh, Gekki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå