Gå til innhold

Hjelp! - Ati Radeon 9500

rappie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke skifta kjøleløsning på dette kortet. Det hadde han gjort selv. Jeg testa ikke kortet først, dum var jeg..

:cry:

skal prøve å få ordne opp meg han.. men tviler på at han vil i det hele tatt..

pokker ass.. :angry:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke skifta kjøleløsning på dette kortet. Det hadde han gjort selv. Jeg testa ikke kortet først, dum var jeg..

:cry:

skal prøve å få ordne opp meg han.. men tviler på at han vil i det hele tatt..

pokker ass.. :angry:

En kjedelig historie, en tom lommebok og en erfaring rikere.

Trist men sannsynllig så viste selger at hardwaren var ødelagt og prøvde å få en slant for crap HW.

Jeg har som hovedregel at hvis jeg først skal kjøpe brukt så vil jeg se eller prøve varen før jeg bruker den siden det desverre finnes en god del kjeltringer (jeg er født skeptisk) og tar derfor forhåndsregeler, spesielt i de tilfeller der varen er trimmet/optimalisert el. tuklet med.

Jeg får bare ønske deg lykke til med å retunere skjermkortet og håper på at du får penga tilvake men jeg tviler sterkt på det siden selger ikke var imøtekommende og hardnakket påsto at du eventuelt hadde ødelagt skjermkortet.

God bless you and your wallet!

Lenke til kommentar

norric: du sier du er født skeptisk men har bushe gutten i avataren?

en vakker selvmotsigelse der kan du tro..

rappie: fikk du med orginal vifta til kortet? og er shimmen tatt av? orginalt bruker ati en thermal pad mellom vifte og gpu. når man erstatter med normal pasta, så blir det en liten lipp på grunn av shimmen rundt. du bør også sjekke om coren har fått slått av en liten bit i hjørnet eller lignende.

gi ikke opp håpet.

må være sta vettu.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke med orginal vifte til kortet.

Shimmen? Hva er dette for noe da..? =) Coren, og alt annet ser helt fint ut.. Jeg har ikke lagt på 'vanlig' kjølepasta, dette er artic silver 3, den beste som er?

En liten lipp? Den ser da ut til å dekke hele coren, jeg har smurt fint på med pasta.. Men orginalt så lå det litt pasta ved siden av coren også.. dette fjerna jeg. Nå ligger det bare pasta på toppen.

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke med orginal vifte til kortet.

Shimmen? Hva er dette for noe da..? =) Coren, og alt annet ser helt fint ut.. Jeg har ikke lagt på 'vanlig' kjølepasta, dette er artic silver 3, den beste som er?

En liten lipp? Den ser da ut til å dekke hele coren, jeg har smurt fint på med pasta.. Men orginalt så lå det litt pasta ved siden av coren også.. dette fjerna jeg. Nå ligger det bare pasta på toppen.

Det er en kant som ligger rundt vpu'n, dette er for å beskytte den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...