hasuwest Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik og en splitter slik som denne eller lignende? Trenger veldig et par slike. Helst fra norge, hvis ikke må det betales i post oppkrav. ##topic endret av moderator. Les retningslinjene § 3 om hvordan du skal bruke emnefeltet. Neste gang stenger jeg tråden - enden## Endret 2. april 2004 av enden Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Takk for tipsene, var vansklig å finne det jeg skulle ha, men fant det til slutt ! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Skulle ha laget en sticky tråd om alt mulig dill og dall en finner på clas ohlson og biltema... mange spørsmål som kunne ha blitt besvart med desse to butikkene Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 alle elktro butikker expert, elkøp..............osv Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Takk for tipsene, var vansklig å finne det jeg skulle ha, men fant det til slutt ! Hvor var det du fant det? Skulle hatt en slik selv... Lenke til kommentar
taleg Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Øh.. En vær el-butikk med et snev av respekt for seg bedrift burde kunne skaffe det der til under 200,- Jeg tror jeg kjøpte mine for 79,- og 59,- på Expert eller elkjøp for noen årsiden.. Slike ting for du også hos den venlige Tv/lyd spesialis foretning. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 3,5mm plugger Forlengelseskabel for hodetelefon Forgreningsledning, 0,3 m. 6,3mm plugger Hvis du skal ha 2 hodetelefoner; 2 stk. Adapter for stereokontakt (6,3mm til 3,5mm) 1 stk. Adapter for stereokontakt (3,5mm til 6,3mm) Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Et problem som kan oppstå er at lydkilden din blir for svak og at du trenger en liten forsterker. Effekten blir fordelt på to hodetelefoner istede for en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå