*Madnesst Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hvilken leverandør i Norge opererer med de billigste tellerskrittene f.t.? Har brukt MySport i det siste, men nå skal de slutte å levere Internett :sad: De kjørte med en tellerskrittpris på 10 øre/min på kveldstid. Noen som er billigere.... Har vanlig ISDN-tilkobling. Lenke til kommentar
cozmo Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Netcom er garantert den billigste. 10 øre på dag og 5 øre om natten. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Netcom anbefales. Er også temmelig stabile for tiden. Og så hjelper man litt på konkurransen i markedet ved å velge noe annet enn Telenor..... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg anbefaler også NetCom. En veldig enkel og ryddig ISP. NetCom er rensket for tvilsomme rabattavtaler(som du må betale for!), reklame og annet søppel, som er laget for og lure kundene. De har _et_ godt tilbud til alle kundene sine, og ikke noe tøv. Dessuten så er det jo grunn nok og velge NetCom, fordi de er den argeste konkurenten til Telenor! Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 hos tele 2 kan du få til 9 øre i minuttet hele døgnet (hvis du ringer med dem og) PS: de er billigere å ringe med tele2 en telenor Lenke til kommentar
*Madnesst Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Takk for svar folkens! Regner med at jeg skifter til Netcom da. Har en billig telefonleverandør fra før, Song Networks, ellers hadde jo tele 2 vært et hot alternativ. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Du har en genial kalkulator her hos DinSide som lar deg regne ut den perfekte ISP for akkurat *din* bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå