tommy_sn Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei! I BIOS har jeg mulighet til å stille AGP memory adapter eller no liknende til 32, 64, 128 el 256 mb. Hva gjør dette tallet? Hva blir forskjellen påstor og liten memory adapter?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Specs. ang. maskinvare , takk..... Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det en instilling for å fortelle hovedkortet ditt at du har et AGP skjermkort med X antall MB RAM? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det en instilling for å fortelle hovedkortet ditt at du har et AGP skjermkort med X antall MB RAM? Nei, ikke helt First of all, AGP Aperture memory will not be used until your video card's on-board memory is running low. That means it will usually not impact your gaming performance because developers are trying hard to not exceed the on-board memory limits. The bigger your video memory, the smaller your Aperture Size could be. However with later games requiring more and more texture memory a good number seems to be 128MB Aperture Size for all cards with 64 MB to 256 MB Video RAM. Setting the Aperture Size to HUGE values will not increase performance because this merely sets the maximum amount of physical memory that can be used. Du kan lese litt mer her: http://www.ocfaq.com/article.php/overclocking/vidcard/43 Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Takker for flott informasjon Alltid greit å lære noe nytt - selv om min Skrot Pc ikke har denne muligheten - har knapt nok AGP Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Takker for flott informasjon Alltid greit å lære noe nytt - selv om min Skrot Pc ikke har denne muligheten - har knapt nok AGP Takker. Lærte faktisk en del nytt om det selv Da er det ikke sikkert du får oppleve AGP selv da... siden PCI Express er på veg og vil erstatte AGP Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Takker for flott informasjon Alltid greit å lære noe nytt - selv om min Skrot Pc ikke har denne muligheten - har knapt nok AGP Takker. Lærte faktisk en del nytt om det selv Da er det ikke sikkert du får oppleve AGP selv da... siden PCI Express er på veg og vil erstatte AGP Har nytt hk og kasse liggende - sparer kronasjer til CPU og RAM, så jeg håper jeg får oppleve 8xAGP før PCI Ex kommer Btw: Link i sig'en din virker ikke ... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Btw: Link i sig'en din virker ikke ... takk... retter på det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå