snesoey Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Etter formatering og nyinstallering av Windows XP på min Fujitsu Simens Amilo D 8820 - får jeg ikke lenger det hjelpsomme lyset i headset-ugangen. Har forsert litt på nettet uten særlig hell. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Etter formatering og nyinstallering av Windows XP på min Fujitsu Simens Amilo D 8820 - får jeg ikke lenger det hjelpsomme lyset i headset-ugangen. Har forsert litt på nettet uten særlig hell. Noen som kan hjelpe? Bare du som har disablet s-pdif utgangen din B Lenke til kommentar
khbergli Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Vet du hvor du aktiverer denne igjen? Jeg har samme maskin, og det samme skjedde med meg når jeg formaterte. Har ikke klart å få på det lyset igjen. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 På min maskin er det noe som heter Sound Effect Manager i kontrollpanelet hvor "lyset" kan skrues av/på (Har også et ikon på verktøylinja). Jeg har ikke Fujitsu Siemens, men det er kanskje noe liknende på den? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 dette lyset er optisk lydutgang, ikke sant? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Nei, vanlig MiniJack. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er integrert i minijack utgangen. Det betyr at det også er optisk utgang. Bare gå inn på lydinnstillingene og aktiver den der. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tenkte meg det... Ser ikke helt poenget, men kjekt å ha er det vel uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå