Radeon9700 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg skal ha nytt HK, hva anbefaler dere? Socket A, har en xp 2600 fra før jeg skal bruke her... Kan noen hjelpe meg? Sitter med et Abit max2 kort her og er misfornøyd til de grader... Alt for dårlige scores i 3dmark 01 og 03 med radeon 9800xt (hadde pro før, og begge kortene ga med bare 12000 poeng i 3dmark01 og 4-5000 i 03. Så har konkludert med at det måå vbære hovedkortet., hva bør jeg satse på? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hovedkort nr 1 til overklokking Abit NF7-S vol. 2... jeg har det og det er drit bra! veldig oversiktlig bios og lett å stille inn alt. Pappa har et Asus A7N8X deluxe og det er bra det og... Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Hovedkort nr 1 til overklokking Abit NF7-S vol. 2... jeg har det og det er drit bra! veldig oversiktlig bios og lett å stille inn alt. Pappa har et Asus A7N8X deluxe og det er bra det og... Er ikke veldig begeistret for Abit lenger i og med de dårlige resultatene med mitt kort, men du får overbevise meg? Noe andre anbefalinger folkens? Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Abit an-7 meget bra kort. Har det selv fungere perfekt. Lett å oc med og guru i windows er en fin løsning Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Såvidt jeg har fått med meg nu så er det likeste for tiden enten DFI Infinity el. DFI Lanparty når det gjelder klokking m/høy FSB. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Såvidt jeg har fått med meg nu så er det likeste for tiden enten DFI Infinity el. DFI Lanparty når det gjelder klokking m/høy FSB. Indeed. DFI Lanparty kan kjøpes på www.hovedkort.no eller www.databutikken.com. Infinity finner du også på www.hovedkort.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå