:---{D Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har hatt min N3650 på reprasjon. Der sletta de alt på telefonen, men minnekortet hadde jeg igjen selv.. Da jeg fikk telefonen igjen satt jeg inn minnekortet og startet opp. Jeg prøvde å gå inn på programmet photographer, men da stod det bare: License Manager not found.Download License Manager? Ja/Nei Detfunker ikke å trykke på ja, og hvis jeg trykker på nei så lukkes programmet.. Jeg tenkte at jeg kanskje kunne slette programmet og installere det på nytt, men når jeg går inn programbehandlin ligger den ikke i lista.. Går det ann å avinstalere programmer via PC suite? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Skaff deg FExplorer, og naviger deg fram til e\system\apps og Photgrapher eller hva mappen heter. Slett hele mappen, og vips - alt er fjernet. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 trokke det går å avinstallere via pc suite, men du går på innstillinger, programbehandling. FFExplorer er et sinnsykt bra program, helt klart verdt å bruke Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 FFExplorer er et sinnsykt bra program, helt klart verdt å bruke har hatt FExplorer en god stund nå, mn jeg tenkte at det kunne skje noe rat med telefonen hvs du gjorde det sånn.. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg har egentlig ikke prøvd å slette igjennom FFExplorer, dessuten kan det jo hende at noe går galt. Jeg vet i hvertfall at det meste funker, hvis en bare tar seg tid og heller bruker systembehandlings verktøyet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 D går ikke galt med FExplorer så lenge programmet ikke har noen prosseser kjørende... Men alikevel:Det anbefales å bruke systembehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå