royter Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Heisann! Har akkurat fått i hus et HK som nevnt ovenfor. Har to CPU'er liggende. en Athlon 1,4 og en XP 2400. Har montert begge på HK og får samme feilmelding!? "System falier CPU test" skriker damen i ett sett......... Har liten tro på at begge cpu'er er ødelagt. De har nettop vært i bruk!? Kan det ha noe med BIOS og gjøre? Innstilling av busshastighet hhv på minne cpu og ellers? Har helt nye minnebrikker forresten, 333 buss. Starter med oppstartsdiskett i dos modus og alt virker til å være ok, bortsett fra denne gnålinga hele tiden Nå er jeg nesten desperat Har noen et tips eller to på hvordan jeg kan komme i mål? Mange takk for innspill! Endret 1. april 2004 av royter Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er vel mulig at det er hovedkortet som ikke liker seg.. Har skjedd det samme med meg før, da var det socket som ikke fungerte skikkelig. Leverte hk til komplett.no, de sa det ikke "sporet" så jeg fikk nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå