cwerner Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Jeg fikk nettop pakken min fra microplex som inneholdt en viftestyring + to katoder! men når jeg skulle ta å koble viftestyringen til skjermkort-vifta så tok jeg ut tilkoblingen, og fant ut at den ikke passa til den overgangen som følgte med... jaja, tenkte jeg og satt den inn igjen! men når jeg skulle starte opp dataen igjen, så ville ikke vifte starte opp igjen! så jeg prøvde å sette den på andre veien, men det funka ikke... det viste seg da at første gangen jeg drog den ut, så drog jeg med den hvite greia som hviser hvilken vei den skal inn Så tok jeg ut kortet for å sjekke.. det viser seg at det er en slags sperre sånn at det skal være vanskelig å bare dra ledningen rett ut, og jeg merka også at i et lite område rundt tilkoblingen, har det kommet et bitte lite knekk i kortet som er ca. 1cm lang, men denne har ikke gått over noen sånne "greier" (sånn "veier" på en måte) Kortet funker fint, men nå ligger det i ca. 50 grader med alle kab. vifter på! jeg skal prøve en gang til litt etterpå å snu hele tilkoblingen igjen for å sjekke om det funker da! Kortet er forresten et 5700Ultra Er det noen mulighet for at jeg kan få det igjen på garantien?? Jeg trenger virkelig hjelp!! På forhånd takk! Endret 1. april 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg fikk nettop pakken min fra microplex som inneholdt en viftestyring + to katoder! men når jeg skulle ta å koble viftestyringen til skjermkort-vifta så tok jeg ut tilkoblingen, og fant ut at den ikke passa til den overgangen som følgte med... jaja, tenkte jeg og satt den inn igjen! men når jeg skulle starte opp dataen igjen, så ville ikke vifte starte opp igjen! så jeg prøvde å sette den på andre veien, men det funka ikke... det viste seg da at første gangen jeg drog den ut, så drog jeg med den hvite greia som hviser hvilken vei den skal inn Så tok jeg ut kortet for å sjekke.. det viser seg at det er en slags sperre sånn at det skal være vanskelig å bare dra ledningen rett ut, og jeg merka også at i et lite område rundt tilkoblingen, har det kommet et bitte lite knekk i kortet som er ca. 1cm lang, men denne har ikke gått over noen sånne "greier" (sånn "veier" på en måte) Kortet funker fint, men nå ligger det i ca. 50 grader med alle kab. vifter på! jeg skal prøve en gang til litt etterpå å snu hele tilkoblingen igjen for å sjekke om det funker da! Kortet er forresten et 5700Ultra Er det noen mulighet for at jeg kan få det igjen på garantien?? Jeg trenger virkelig hjelp!! På forhånd takk! Tja, du kan jo prøve med en Heatpipekjøler??? Zalman Ikke sikker på om den passer, men du kan jo sjekke det. Ei anna løsning er å kjøpe ei ny vifte som du kan koble til viftestyringa Tviler på at du får noe igjen på garantien Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 det er ikke kjøleren det er no gærnt med..det er selve tilkoblingen på kortet! jeg skal prøve å koble den til en annen måte nå for å sjekke om det funker! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 det er ikke kjøleren det er no gærnt med..det er selve tilkoblingen på kortet!jeg skal prøve å koble den til en annen måte nå for å sjekke om det funker! Tilkoblinga til kortet er det ikke så mye å gjøre med. Det enkleste blir å bytte til en kjøler som ikke trenger å bruke tilkoblinga på kortet. Mulig jeg utrykket meg klossete men det var i allefall det jeg mente Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 det er ikke kjøleren det er no gærnt med..det er selve tilkoblingen på kortet!jeg skal prøve å koble den til en annen måte nå for å sjekke om det funker! Tilkoblinga til kortet er det ikke så mye å gjøre med. Det enkleste blir å bytte til en kjøler som ikke trenger å bruke tilkoblinga på kortet. Mulig jeg utrykket meg klossete men det var i allefall det jeg mente åja.. nå forstår jeg... jeg skal se på kortet en gang til senere, og hvis jeg ikke får fiksa det, så må jeg finne på en annen løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå