Maranello Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ønsker respons på en liten bit av en film på ca 25min. Delen jeg har lagt ut varer ikke i mer enn 2,5min. og er av en som hopper med sykkel, tryner, trikser osv.. Hele filmen (№1) kommer her: http://embryo.ymse.net etter påsken... Her er klippet: №1 (hibbnåos delen) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det som var morsomt, er at dere er de største analfabetene innen sykkelsporten - noensinne Neida, jeg synes den var mer morsom enn imponerende. Fikk meg en god latter. Den var morsom - det skal dere ha. Er det meningen at dere skal være dårlige, eller har jeg bommet fullstendig? Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Heh, takk for den Tingen er at vi sleit i 1 døgn for å lage hoppa og han som sykklet ikke hadde hoppet noe særlig før Supert utgangspunkt egentlig (Men altså, det er vel ikke for ingenting de verste tryningene er i slowmotion..) Men så var det egentlig redigering og annet tekninsk jeg ville ha respons på da... Lenke til kommentar
comrad Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg likte dette svært dårlig! grunnen til det er at jeg synes "Jackass" fenomenet er en tanke dødt. For å være helt ærlig så orket jeg ikke å se gjennom "hele" filmen som du har lagt ut! Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Utdraget var slett ikke ment som en jackass etterligning slik som du oppfatter det, hadde bare ikke nok råtape av hopp som faktisk var vellykket Det var jo slett ikke meningen å tryne og skade seg, fordi om det ble mest av det... Ellers så er jeg helt enig med deg og det du sier om "Jackass" fenomenet. Takk for tilbakemelding Endret 1. april 2004 av Maranello Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Redigeringsmessig var det kult - ikke bra. Det var kult redigert, for all del, men bra, det var det ikke - hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Heh, skjønner Takk for respons! Lenke til kommentar
tovito Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 VEl, hvis filmen skal vare i 25 min med akkurat det samme som vi nettop så, vil det lbi svært ensformig!! Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Neidu, dette var bare litt av det som blir vist i sluttfilmen som kommer til å innholde f.eks bilcross, rallycross, bmx, fmx, motocross, snowboard, wakeboard, tube, mtb, skate, ski +++... Lenke til kommentar
above Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Syntes det var bra jeg, men utenom de dårlige landingene etter hoppene Men filmredigeringen var veldig bra, passet veldig bra med musikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå