Gå til innhold

Er det rart at mange er rasistiske


Anbefalte innlegg

En høyrevridd standpunkt handler ikke bare om penger. Det handler om hele synspunktet på verdensituasjonen. Og politikken som sådann. Og de aller fleste medlemmene i UH og høyre tenker på andre ting enn bare penger.

Selvfølgelig handler høyrepolitikk om mer enn penger. Beklager at jeg skrev innlegget slik at du tolket det slik, jeg mente ikke å si det, men jeg mente å si at å gjøre deler av økonomien mer liberal er en del, av politikken deres.

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter i kveld å hører på politiradio i oslo. begynner jeg å telle, så er minst 50% av kriminaliteten jeg hører om ikveld utført av våre nye landsmenn (2.gen etc) Og ofte kniver og faen inne i bilde.

 

Bare tilfeldigheter?

 

Nei, selvfølgelig er det ikke på grunn av tilfeldigheter. Les hele threaden.

 

Edit: Les den en gang til mente jeg ;)

Edit 2: Nei det gjorde jeg forresten ikke :p, så feil

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar
Sitter i kveld å hører på politiradio i oslo. begynner jeg å telle, så er minst 50% av kriminaliteten jeg hører om ikveld utført av våre nye landsmenn (2.gen etc) Og ofte kniver og faen inne i bilde.

 

Bare tilfeldigheter?

Og det var en som skjelte meg ut fordi jeg ikke kom med statistikk, men bare enkeltilfeller. Hvem trenger statistikk når man har politiradio?

Det offisielle Norges versjon: Ja, det er helt tilfeldig at det var en mørkhudet. Egentlig var det meninga at du ikke skulle få vite nasjonaliteten til vedkommene, men når navnet er Abdullah Rasool så skjønner de fleste at det ikke er snakk om en innfødt Hurum-gutt lissom. :thumbs:

Lenke til kommentar
Og det var en som skjelte meg ut fordi jeg ikke kom med statistikk, men bare enkeltilfeller. Hvem trenger statistikk når man har politiradio?

Det offisielle Norges versjon: Ja, det er helt tilfeldig at det var en mørkhudet. Egentlig var det meninga at du ikke skulle få vite nasjonaliteten til vedkommene, men når navnet er Abdullah Rasool så skjønner de fleste at det ikke er snakk om en innfødt Hurum-gutt lissom.

 

Ingen påstår at det er tilfeldig, det finnes mange grunner til det. Mange av de er skrevet bakover i threaden.

Lenke til kommentar

Litt generell statistikk:

 

-Ikke-vestlige innvandrere er overrepresentert på nesten alle kriminalitetsstatstikker.

-Justert for bosted, miljø og økonomi som er viktige faktorer som fører til kriminalitet er det en liten overvekt av kriminaliteten som er utført av innvandrere.

-På grunnskole og videregående er det færre innvandrere som er registrert hos politiet enn etniske nordmenn. Mange mener at dette bildet tegner seg opp generelt også: De fleste innvandrere er ålreite hardt arbeidene folk, men noen få er notorisk kriminelle og ødelegger for så mange.

 

Alt er selvsagt justeret etter antall innbyggere

 

her er "kalkylen" din..

 

for tredje gang...

Lenke til kommentar
Statistikk over antatte gjerningsmenn for 1998 viser at det ble registrert 41 gjerningsmenn per 1 000 innbyggere i innvandrerbefolkningen. Til sammenlikning var antallet 27 per 1 000 innbyggere i befolkningen ellers. Det ble registrert relativt flere gjerningsmenn blant ikke-vestlige innvandrere enn blant vestlige innvandrere. Når en sammenlikner, må en ta hensyn til at levekårene for ikke-vestlige innvandrere er langt dårligere enn i befolkningen ellers.

 

Hmm? ;)

Lenke til kommentar
Og de aller fleste medlemmene i UH og høyre tenker på andre ting enn bare penger.
Men det inkluderer ikke deg. Var det ikke du (og Holger Ludvigsen) som klarte å vri høyres grunnpillar "toleranse" til å handle om konkurranseutvikling?
VRI? bare så det er klart handler ordet toleranse om mye mer enn negere og innvandrere.

Toleranse for store multinasjonale selskaper og folk som bruker 100 000 kr på en Rolex mens andre må gå 2 timer for å hente en bøtte vann hver dag?

 

Sorry, jeg bare måtte. :p

Lenke til kommentar
Og de aller fleste medlemmene i UH og høyre tenker på andre ting enn bare penger.
Men det inkluderer ikke deg. Var det ikke du (og Holger Ludvigsen) som klarte å vri høyres grunnpillar "toleranse" til å handle om konkurranseutvikling?
VRI? bare så det er klart handler ordet toleranse om mye mer enn negere og innvandrere.

Toleranse for store multinasjonale selskaper og folk som bruker 100 000 kr på en Rolex mens andre må gå 2 timer for å hente en bøtte vann hver dag?

 

Sorry, jeg bare måtte. :p

F.eks. :)

Lenke til kommentar
Ja, Jokke? Beviser ikke denne statistikken nettopp det at du/dere pumper dette langt ut av proposjoner?

Svar meg guttunge.

Heisann, jeg synes ikke det.

 

Vi snakker her om dobbelt så mange forbrytere per tusen mennesker. Men snillismen skal vel fortsatt råde, for innvandrere gjør aldri noe galt og er alltid snille og greie. Faktisk senest i går hev en innvandrer,eller, ihvertfall en person med mørk hudfarve, en sten etter meg. Uten at jeg hadde gjort noen ting. Men etter at HalTan's snillisme har sett dette, var det "fortdi den stakkars gutten sikkert hadde opplevd krig, og dakkaj han kan ikke noe for det.. Og forresten, det var Bush' feil."

 

Jeg synes den statistikken viser tydelig at innvandrere trenger hjelp, og at dette er ikke er tidspunktet for å hente flere av dem hit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...