hjalle Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg skall bestille en P4 1,8 eller 2,0 det jeg lurte på var hvilket hovedkort bør jeg velge. Takk for svar Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Stikk på http://www.pcworld.no Der har dem testet 20 hovedkort til P4. Så du finner sikkert ut hva som er bra hvis du leser litt der :smile: Asus hadde visst fått innmari bra kritikk. Mio Lenke til kommentar
jason Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Ville helt klart gått for Abit SD7-533 Lenke til kommentar
Avatar- Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Alternativer: SD-RAM: For guds skyld ikke kjøp :smile: DDR-RAM: Abit SD7-533 RD-RAM: Abit TH7-II Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 jeg hadde tenkt litt på msi 845 ultra-ar eller Asus p4b266 er det dumt eller? Lenke til kommentar
jason Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Kjenner ikke så godt til dette kortet fra MSI, de pleier jo å levere meget gode å stabile kort. Det eneste er at de ikke har vært så heldige med overklokkingsmulighetene ved bruk av FSB på enkelte av kortene sine. Asus kortene er meget bra og overklokkings vennlige. Har selv testet ut P4S333 og fikk dette uten problem opp i 2,4GHz med en 1,6GHz Northwood. Problemet med disse kortene er at en ikke kan stole på den integrerte temperatursensoren (asusproben). Dette er faktisk nok til at jeg ikke vil anbefale dette kortet. Nei ta heller en titt på dette en gang til. Søk litt rundt på forumet angående dette kortet så vil du finne stort sett positive tilbakemeldinger. Jeg vil påstå såpass at stort bedre kort for overklokking av prosessor finner du ikke i dag (basert på det jeg har vært med å prøve samt lest om.) Det største minuset er faktisk at en ikke kan stille spenningen på minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå