remerserr Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Aprilsnarr! Endret 1. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Ikke besøk denne siden med mindre du har en popup-stopper. Hurra for Opera. Edit: Virka ikke som om den åpna masse vinduer som vanlig. Stygg sang, da ##Link slettet av moderator - enden## Endret 1. april 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Endret 1. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Drit konge! Hmm Kaller du meg "IDIOT"! Neida Kanskje på tide med ny FW til min N660 ja! Har ikke oppdatert den enda ikke med noe. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Tål en aprilspøk da modd;) btw. den siden gjorde jo ingenting, bare en haug med plagsomme vinduer som forsvinner enkelt om man bare trykker ctrl+alt+delete og avslutter en av dem , eller bare lukker ned vinduene en og en ikke noe farlig... Skulle ha redigert om posten kl 0:00 alikevel, så synes d var litt unødvendig når d er 1 april Endret 1. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det som er fryktlig morsomt her, er at det faktisk HAR KOMMET NY FIRMWARE! Riktig nok ikke i dag, men i går lekket i alle fall detaljene ut. Siste versjon er 4.09.1, når/om den har kommet til Norge aner jeg ikke. Changelog (forskjeller/endringer) finner dere her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=252 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det som er fryktlig morsomt her, er at det faktisk HAR KOMMET NY FIRMWARE! Riktig nok ikke i dag, men i går lekket i alle fall detaljene ut. Siste versjon er 4.09.1, når/om den har kommet til Norge aner jeg ikke. Changelog (forskjeller/endringer) finner dere her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=252 spennende Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tål en aprilspøk da modd;) btw. den siden gjorde jo ingenting, bare en haug med plagsomme vinduer som forsvinner enkelt om man bare trykker ctrl+alt+delete og avslutter en av dem , eller bare lukker ned vinduene en og en ikke noe farlig... jeg synes de popup greiene var fryktelig irriterende.. håper du får advarsel for de.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tål en aprilspøk da modd;) btw. den siden gjorde jo ingenting, bare en haug med plagsomme vinduer som forsvinner enkelt om man bare trykker ctrl+alt+delete og avslutter en av dem , eller bare lukker ned vinduene en og en ikke noe farlig... jeg synes de popup greiene var fryktelig irriterende.. håper du får advarsel for de.. har vært borti det før, er jo bare morsomt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 De var jo ikke akkurat så vanskelig å få bort da.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Det som er fryktlig morsomt her, er at det faktisk HAR KOMMET NY FIRMWARE! Riktig nok ikke i dag, men i går lekket i alle fall detaljene ut. Siste versjon er 4.09.1, når/om den har kommet til Norge aner jeg ikke. Changelog (forskjeller/endringer) finner dere her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=252 tøft....! Bra at d kommer jeg synes de popup greiene var fryktelig irriterende.. håper du får advarsel for de.. Var og er ikke noen big deal å lukke d ned.... Finnes jo kjempe mange sider med akkurat den der tingen, jeg brukte idolfan.moo.no greia, skjult under en tinyurl link slik at ingen skulle fatte mistanke og ikke trykke på den... Greia ødelegger ikke pcn din da, er jo bare plagsomt......... Alt du trenger å gjøre om du noen gang skulle havne i samme/lignende situasjon er å slå av en av vinduene med ctrl+alt+delete på xp eller bare lukke de ned Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Og bare 'lukke' de er lettere sagt en gjort. Det er frekt og gjøre slikt, og hører ikke hjemme på dette forumet. Jeg er redd jeg ikke deler din 'humoristiske' sans.. EDIT: skrev 'n' da jeg mente og skrive 'm' Endret 2. april 2004 av ingar Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 liker skøyerfanter bare morro pcen min klikka å bare lukka vinduene den Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 liker skøyerfanter bare morro pcen min klikka å bare lukka vinduene den Nemlig. Og lidt skæg og ballade må der da være plads til på en 1. april. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Haha Jeg gjik fem på Trudde det hadde kommet no FW Så har det faktiskt det Tålte en spøk da De som ble veldig irriterte kan jo gå å legge seg! Det var 1.april Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå