Gå til innhold

Ny FW til nokia 6600!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Ikke besøk denne siden med mindre du har en popup-stopper. Hurra for Opera.

Edit: Virka ikke som om den åpna masse vinduer som vanlig. Stygg sang, da :)

##Link slettet av moderator - enden##

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Tål en aprilspøk da modd;)

btw. den siden gjorde jo ingenting, bare en haug med plagsomme vinduer som forsvinner enkelt om man bare trykker ctrl+alt+delete og avslutter en av dem ;), eller bare lukker ned vinduene en og en :roll:

ikke noe farlig...

Skulle ha redigert om posten kl 0:00 alikevel, så synes d var litt unødvendig når d er 1 april ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Tål en aprilspøk da modd;)

btw. den siden gjorde jo ingenting, bare en haug med plagsomme vinduer som forsvinner enkelt om man bare trykker ctrl+alt+delete og avslutter en av dem ;), eller bare lukker ned vinduene en og en :roll:

ikke noe farlig...

jeg synes de popup greiene var fryktelig irriterende.. :realmad: håper du får advarsel for de..

Lenke til kommentar
Tål en aprilspøk da  modd;)

btw. den siden gjorde jo ingenting, bare en haug med plagsomme vinduer som forsvinner enkelt om man bare trykker ctrl+alt+delete og avslutter en av dem  ;), eller bare lukker ned vinduene en og en  :roll:

ikke noe farlig...

jeg synes de popup greiene var fryktelig irriterende.. :realmad: håper du får advarsel for de..

har vært borti det før, er jo bare morsomt :p

Lenke til kommentar
Det som er fryktlig morsomt her, er at det faktisk HAR KOMMET NY FIRMWARE! Riktig nok ikke i dag, men i går lekket i alle fall detaljene ut.

Siste versjon er 4.09.1, når/om den har kommet til Norge aner jeg ikke.

Changelog (forskjeller/endringer) finner dere her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=252

tøft....! Bra at d kommer ;)

jeg synes de popup greiene var fryktelig irriterende..  håper du får advarsel for de..

Var og er ikke noen big deal å lukke d ned....

Finnes jo kjempe mange sider med akkurat den der tingen, jeg brukte idolfan.moo.no greia, skjult under en tinyurl link slik at ingen skulle fatte mistanke og ikke trykke på den...

Greia ødelegger ikke pcn din da, er jo bare plagsomt......... Alt du trenger å gjøre om du noen gang skulle havne i samme/lignende situasjon er å slå av en av vinduene med ctrl+alt+delete på xp eller bare lukke de ned :roll:

Lenke til kommentar

Og bare 'lukke' de er lettere sagt en gjort. Det er frekt og gjøre slikt, og hører ikke hjemme på dette forumet. Jeg er redd jeg ikke deler din 'humoristiske' sans..

EDIT: skrev 'n' da jeg mente og skrive 'm'

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...