Gabriel Shear Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Vant auksjonen på en NY P900 til 5 000,- for noen timer siden. Har nettopp vært på posten og betalt til postbank kontoen hans, og han sier han skal sende den i morgen. Når kan jeg rekne med å få den? Er det mulig at jeg kan få den på lørdag, eller MÅ jeg vente til mandag? Gleder meg som en unge.. Har P800 fra før og har siklet etter P900 flere mnd før den kom ut, men har aldri hatt råd til å ha kjøpt den. Noen som vet? klarer ikke å vente Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ikke så lurt å forhandsbetale hele beløpet før du har motatt mobilen men... hvis det er en ærlig fyr du har handlet med så får du den nok på lørdag eller mandag... Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Håper han er til å stole på da, aldri vært fan av forhånds.bet. Sender han den i morgen er den nok fremme til lørdag men du får ikke hentelappen før mandag tenker jeg. Men det er mulig å hente pakken allikevel hvis du sier navnet ditt på postkontoret, det gjorde jeg med min sx1 fra MPX. Lykke til Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kommer også litt ann på hvor du og han bor da.... Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg vant på qxl og fikk mobilen 5 dager etterpå! Sat å siklet i hele 5 dager det er jo selvpining. Men vet ikke hvor lang tid det tar alt fra 2 dager og en måned ( ja vet om en som ventet i over en månde) Men det var jo ikke bare postens feil da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det kommer litt an på hvor du bor ja, jeg bor i Stavanger og fikk tilsendt noen sverd som jeg hadde vunnet på QXL fra Oslo og det tok ca. 3 uker for det ene og omtrent 3 dager for det andre så det varierer veldig Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 ok. Ganske lang avstand mellom oss ja. Han bor i Oslo, men jeg bor i Førde i Sogn og Fjordane Hadde vert digg og fått den på Lørdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå