thehunger Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg vil ha trådløst handsfree til min nye T630, og lurer på hvilken som er best? Finnes det HF fra andre enn SE som er verdt å se på, og har de da all funksjonalitet? Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg synes gode gamle SE HB-35 er den beste enda. Ser kanskje litt stor ut men man venner seg fort til den. Jeg er hvertfall fornøyd med den, og lyden i den er kjempebra. Har også taleoppringing som funker bra. Batteritiden er det heller ingenting å si på. Alt i alt er jeg storfornøyd med settet som forøvrig også ble kåret til best i test her på amobil.no for en tid tilbake. Dette til tross for at det er blant de aller billigste. Lenke til kommentar
scream Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Sjekk ut Epox sitt også , selger det på Komplett bla! Har det selv for å teste ut , det er lite , alle sier det er meget god lyd i det , og det er bedre batteritid enn de fleste andre på markedet! Lett er det også! Billig også Endret 1. april 2004 av scream Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Sjekk ut Epox sitt også , selger det på Komplett bla! Har det selv for å teste ut , det er lite , alle sier det er meget god lyd i det , og det er bedre batteritid enn de fleste andre på markedet! Lett er det også! Billig også En kar på Lefdal sier at det bør være orginalt HF utstyr, altså fra Sony Ericsson. Andre merker fungerer, men ikke for funksjoner som stemmestyrt oppringning osv. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå