Gå til innhold

Beste trådløse headset til SE T630?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes gode gamle SE HB-35 er den beste enda. Ser kanskje litt stor ut men man venner seg fort til den. Jeg er hvertfall fornøyd med den, og lyden i den er kjempebra. Har også taleoppringing som funker bra. Batteritiden er det heller ingenting å si på. Alt i alt er jeg storfornøyd med settet som forøvrig også ble kåret til best i test her på amobil.no for en tid tilbake. Dette til tross for at det er blant de aller billigste.

Lenke til kommentar

Sjekk ut Epox sitt også , selger det på Komplett bla! Har det selv for å teste ut , det er lite , alle sier det er meget god lyd i det , og det er bedre batteritid enn de fleste andre på markedet! Lett er det også!

Billig også:)

Endret av scream
Lenke til kommentar
Sjekk ut Epox sitt også , selger det på Komplett bla! Har det selv for å teste ut , det er lite , alle sier det er meget god lyd i det , og det er bedre batteritid enn de fleste andre på markedet! Lett er det også!

Billig også:)

En kar på Lefdal sier at det bør være orginalt HF utstyr, altså fra Sony Ericsson. Andre merker fungerer, men ikke for funksjoner som stemmestyrt oppringning osv. Stemmer dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...