Helt Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Heisann, Jeg tenkte plutselig på at det hadde vært ganske artig å kobla på tven som skjerm nr 2, siden den sitter rett ved siden av skjermen uansett, så har jeg lissom 2 skjermer, sånn at jeg kan dra ting over på skjerm 2 osv, dere skjønner tegninga... Lurte på åssen jeg kan få gjordt dette så enkelt som mulig, hva slags utstyr jeg trenger osv... Jeg har ett sapphire 9800 pro og det har jo 2 utganger bak, en sånn std, og en DVI eller hva det heter... Noen som veit om det går, hva slags utstyr jeg trenger, og eventuelt hvor jeg kan skaffe det... På forhånd takk EDIT: Skriveleif i topic :S Endret 1. april 2004 av Helt Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Om du ikke finner D-SUB -en eller S-Vid som pleier å ligge midt mellom VGA og DVI kontakten så sliter du mildt. Lenke til kommentar
Helt Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 DOH! Glemte den den er jo selvfølgelig der Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Om du finner den, så gå i driver instillinger så leter du deg fra i den, den kan ikke være så vanskelig om du bare gidder litt. Men først burde du lese hos THG.com som nylig kjørte en test på highend dual mon gaming rigs. www.tomshardware.com Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Om du ikke finner D-SUB -en eller S-Vid som pleier å ligge midt mellom VGA og DVI kontakten så sliter du mildt. D-Sub=VGA... Lenke til kommentar
Helt Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Jeg har nå skaffa kabel, og er rimelig sikker på at det er kobla riktig, men jeg får det ikke til slik at begge skjermene fungerer samtidig, et annet problem er at det er veldig skurrete og ikke så veldig pent på tven... Sliter med å stille det inn i xp jeg får TVen til å fungere via advanced saken på settings på display, inne på ATI control panel saken. Men hvis jeg slår på TV der, så slår den av monitor... men hvis jeg på den vanlige XP saken prøver å trykke på extend desktop på monitor 2 så fungerer ikke det, virker ikke som den skjønner at monitor 2 skal være på svideo out saken... :/ noen som veit om noe software eller en tutorial på åssen det kan fikses... EDIT: Har en kamerat som får det til å funke med nView, men det er jo for nvidia, noen som veit om noe lignende til ATI? EDIT2: Har vel finni ut at det jeg egentlig trenger er å få windows til å skjønne at monitor 2 skal bruke Svideo out saken på skjermkortet, den har ikke alle settingsa som den andre har heller, er det mulig å installere den control panel saken til ATI på den, for virker nesten som det er problemet... Endret 1. april 2004 av Helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå