joffar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Jeg har en hjemmeside der jeg vil ha ett bilde album... siden jeg ikke er flink nok, ei heller tid nok til å lage ett bilde galleri megselv, har jeg lastet ned to gallerier der jeg til slutt vil ende opp med ett... Begge to er oppe og virker på siden min, men jeg ville gjerne ha andres meninger om hvem av disse som er best brukervennlighet tilleggs materiale etc... det hele er jo en smaks sak, men vil gjerne høre hva andre har opplevd ved bruk av disse... Takk. Edit: Here er linkene: Menalto Galleri Coppermine Galleri Endret 1. april 2004 av joffar Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Link, takk! Endret 1. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg syns menalto virket som et greit galleri. Sett det andre steder også, og det fungerer bra.. Ble litt mye unødvendig på Coppermine. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Menalto Galleri var vel litt mer oversiktelig. Jeg så bare litt på begge linkene, men den siste virket ganske rotete Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Coppermine var kanskje litt for uoversiktelig i forhold til det andre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Coppermine var jo et forum ( såg ivertfall slik ut ) Likte best Menalto... Eller aller best liker eg gallerier beståande kun av thumbnails som er clickable Lenke til kommentar
joffar Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Coppermine var jo et forum ( såg ivertfall slik ut ) Likte best Menalto... Eller aller best liker eg gallerier beståande kun av thumbnails som er clickable Ja kan være enig der, men med 500 + bilder må jeg nesten lage noen categorier... for at det ikke skal bli altfor uoversiktlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå