vip Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei Jeg har en 512 mb brikke i fra twinmos, så skal jeg bestille deler til pc'n i dag. Så jeg lurer på om det lønner seg å kjøpe en 512 brikke til, skal spille far cry "Bra". Vil de nye spillene kreve 1024mb ram??? Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 1 gig ram vil vel komme godt med,men det er i første omgang cpu og grafikkortet som påvirker ytelsen i spill mest,når du allerede har 512 MB minne. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 En 256 brikke til vil gjøre underverker Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg tror nok at CPU og grafikkkort har mest å si for ytelsen. Har du kjørt demo'en? Hvor mye minne brukte du da? (sjekk "Commit Charge peak" i "task mamager") PS. Så vidt jeg har hørt så skal 64-bit utgaven av FarCry under Windows XP64-bit og Athlon64 yte ca 30% bedre enn det gjør i 32-bit modus. (dvs hvis du mangler en eller flere av tingene: 64-bit CPU, 64-bit windows, eller 64-bit versjonen av FarCry) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvis du har råd så er det jo bare og kjøpe. Kommer sikkert til å trenge det etter hvert, spillene kommer jo ikke til å kreve noe mindre som tiden går. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kanskje kjøpe en raskere disk? 10000 rpm ?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 En 512 brikke til vil du merke forskjell på, believe me........... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Altså du vil nok merke forskjell, men tror ikke du vil få dobbel så rask maskin liksom. andre faktorer spiller også veldig inn.. EDIT: Hva slags cpu har du? Endret 1. april 2004 av w3p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå