MadMe Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hmm.. tror jeg fikk hjelp. Glem dette. Beklager Jeg sliter med å få mail til å fungere med sx1.. Først så står det: kobler seg opp mot: (så mitt gprs tilgangspunkt som jeg har ordnet fra telenor, som skal stemme) Så står det: Kobler til postkasse 'MadMe' Så kommer det opp to bokser med brukernavn og passord som jeg klikker ok på, så kommer det at han kobler seg opp til tilgangspunktet og postkassen, og så spør den om bruker og passord igjen.. dette skjer noen ganger, så kommer: oppkobling ikke godkjent av mailboks, sjekk brukernavn og passord. Har ikke fått det til å funke på noen av mailboksene mine... Kan noen hjelpe`? Endret 1. april 2004 av MadMe Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kan du hjelpe meg med det da? Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jeg prøvde bare ulike kominasjoner av sikkerhet og Sikker pålogg. (APOP). Jeg har: Sikkerhet: av Sikker pålogg. (APOP): på Resten av instillingene er opplysninger som din mailkonto leverandør kan oppgi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå