Nemesis86 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har akkurat registrert domene på www.home.no Får denne beskjeden med SmartFTP når jeg skal logge meg på :O 220 home.no FTP server ready USER spray-friends 331 Password required for spray-friends. PASS (hidden) 530 Login incorrect. Cannot login waiting to retry (30s)... Hva gjør jeg galt? :S Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Feil passord/brukernavn? Feilpostet (?) hvis jeg ikke er helt på jordet Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvis du akkurat har registrert deg, eller hvis du har byttet passord, så tar det opp til 24 timer før du kan bruke kontoen, enten med gammelt eller nytt passord... Så det er nok ikke SmartFTP som er feilen, heller serveren din som ikke er klar enda Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 da jeg registrerte meg hos home tok det over 6 måneder før jeg kunne bruke d Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 $k$ skrev: da jeg registrerte meg hos home tok det over 6 måneder før jeg kunne bruke d sikkrt engangstilfeller ute og går,, min gikk det rimelig kjappt med.. WS_FTP gjør nytten for meg iallefall,, veldig fin og oversiktlig.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Uansett, drit i home.no. Bruk heller home.no.net. Du må riktignok betale 10 kroner for å aktivere kontoen din, men det er verdt pengene Lenke til kommentar
John A. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fant du ut feilen eller? sliter med det samme. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 WS_FTP Pro Tviler på at det er FTP progget ditt som det er noe galt med.. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 John A. skrev: Fant du ut feilen eller? sliter med det samme. Feilen er, som PT sier, at serveren returnerer at det er feil brukernavn eller passord - hvilket du ikke kan gjøre noe med i SmartFTP. Nemesis86 skrev: 220 home.no FTP server ready USER spray-friends 331 Password required for spray-friends. PASS (hidden) 530 Login incorrect. Cannot login waiting to retry (30s)... Og feilpost er det nok ja, problemer med netttjenester som dette, hører til i forumet for netttjenester. Hadde det vært SmartFTP det hadde vært noe galt med, i programmvareforumet (eventuelt tilsvarende for Unix eller Mac). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå