PT Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Har lagt merke til at kategorien "Audiovisuelt" bytter navn _veldig_ ofte mellom "Audiovisuelt" og "Lyd & Bilde". Hvorfor det? Først trodde jeg det bare var dere som ikke klarte å bestemme dere, men det skjer jo altfor ofte til at dere kan sitte der og bytte mellom navnene. Før jeg startet tråden het kategorien "Audiovisuelt", og nå når jeg skriver står det "Lyd & bilde" Bruker hw.no to-kolonners skin Endret 2. april 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Spurte om det samme i denne tråden. Hos meg er det slik at før jeg logger inn heter det Audiovisuelt og etter innlogging Lyd og Bilde Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 saken "hører til" å være ordnet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 btw så skal ikke beskrivelsesfeltet brukes som den del av topic, litt greit hvis jeg velger å sette tråden som "Løst" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg