Qwseyvnd Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hei! Hvor finner jeg program som kan lage hjemmeside på grafisk i Linux? ##Siden det er vesntlig at editoren er for linux har jeg tatt mer friheten til å bodifisere emnefeltet ditt - enden## Endret 2. april 2004 av enden Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg foretrekker Quanta, som er en veldig god editor for HTML/PHP og mange språk. Er ikke WYSIWYG da, men rein kode er best. Du kan se på bluefish også. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 for den har vi ikke gitt ham før i Linux forumet Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hva med OppenOffice.org? Har ikke prøvd selv, men det er vel mulig å lage html-filer der? Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 WYSIWYG ..og hva er nå det ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 WYSIWYG ..og hva er nå det ? What You See Is What You Get Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 WYSIWYG eksempler er FrontPage og Dreamweaver.. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Konklusjonen min er at det ikke er noen god WYSIWYG program for hjemmesider i linux. Men er vist noe på gang hos Sun eller noe som skulle lage noe som ville konkurrere med Dreamweaver påsto de, men så lenge jeg ikke ser noe til det holder jeg meg til windows... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Konklusjonen min er at det ikke er noen god WYSIWYG program for hjemmesider i linux. Noen som har prøvd OpenOffice.org sin? Jeg har! Dette tok meg omtrent 41 sekunder å lage (ja, jeg tok tiden), så å sette seg inn i det, kan ikke være noe problem for noen som ikke er så veldig kresen! Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Quanta! Det er rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 går det ikke å wine dreamweaver eller frontpage da, så bruker du bare en av dem ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 går det ikke å wine dreamweaver eller frontpage da, så bruker du bare en av dem ? Hvorfor skal du bruke wine på frontpage når det er et ikke-så-bra program når du heller kan bruke mye annet, som quanta, OpenOffice.org eller lignende? Å bruke wine og Dreamweaver har jeg hørt går fint, men Frontpage er jo dritdårlig, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå