Jalle Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hei ! Eg har ein Compaq N800v (bærbar), og lurte på kva eg må kjøpa for å få trådlaust nettverk til denne. Da staor atte maskinao mi ha ein multiport : støtter en eventuell USB-aktivert trådløs enhet, som for eksempel en Bluetooth, Multiport, 802.11b trådløs LAN Multiport og fremtidige trådløse teknologier. Åsso teinkte eg pao heimebruk, så då treng eg ein sendar også. Kva pakke eller utstyr vil de anbefala ? Helst så billeg så muleg Endret 1. april 2004 av Jalle Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Uansett hva du bestemmer deg for, har SMC sine kort mest dB (pr. dags dato), så disse er absolutt å anbefale generellt. Jeg ville kjøpt denne, siden dette er det kortet med absolutt mest sendestyrke (dB). Koster riktignok mye, men er verdt det. (dette kortet eg skal kjøpe når eg får laptop). Men hvis du bare vil ha det enkleste, anbefaler jeg denne. Billig og grei. (og til alle dere som poster masse kort i hytt og gevær; så sant du ikke har gode motargumenter for disse kortene, så vær så snill; ikke gidd å post.) Endret 1. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Maskinao e ei bærbar ei berre sånn i tilfelle Åsso teinkte eg pao heimebruk, så då treng eg ein sendar også. Da staor atte maskinao mi ha ein multiport : støtter en eventuell USB-aktivert trådløs enhet, som for eksempel en Bluetooth, Multiport, 802.11b trådløs LAN Multiport og fremtidige trådløse teknologier. Endret 1. april 2004 av Jalle Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvis du kjøper dette aksesspunktet, og dette kortet som du stapper i laptop'en din (eller dette hvis du vil spandere 400 spenn mer, og få mye lengre rekkevidde). Så kan du enkelt bygge ut med usb-dongler på andre maskiner. Som f.eks. denne eller denne. Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hmmmmmm ser vist at det er Modem det står på boksen, som tp ledningen er festa i , Cellpipe, Lucent technologies Er det berre å føra ein ledning frå modeme over i sendaren ? Kan ein eventuellt bruka den statsjonære på internett samtidig som den bærbare, modeme har berre ein utgang. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvis du kjøper det jeg beskrev i min siste post, får du en router med switch. Du kobler da denne routeren inn i modemet, og får trådløst, samt at du kan koble opp til 4 stasjonære pc'er (med tråd/kabel) i tillegg. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kjempekos. Anytime. God påske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå