the_fire Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kjøpte den på Statoil! Skal se den ikveld Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 me too! yes! fy f**n eg har gledet meg lenge.. maraton hos meg imorgen med 6 venner! woohooooo Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Blir faktisk marathon med alle tre filmene hos meg i helga også!!! Nydelig altså!! Full 5.1 Digital surre-rundt-lyd Kjempebilde på ca 140' (projector) Kronisk stå-lem pga sinnsyke opplevelser med det anlegget Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det vil jeg å være med på Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Blir faktisk marathon med alle tre filmene hos meg i helga også!!!Nydelig altså!! Full 5.1 Digital surre-rundt-lyd Kjempebilde på ca 140' (projector) Kronisk stå-lem pga sinnsyke opplevelser med det anlegget Nyyydelig. Ingenting er som hjemmekino i "garasjen" Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jajaja!!!! Da var den filmstunden over da... Og nei, det er ikke i garasjen, hehe. Det er i leiligheten min, som jeg faktisk har "bygget" opp rundt "tempelet" mitt. Og siden vi allerede er i gledesutbrudd forumet så kjører jeg bare på: Jeg har kjøpt meg hus!!! Det skal stå ferdig i desember!!!!! Gjett om jeg gleder meg! Og da skal jeg endelig få meg en hund også. Det er nemlig ikke lov i leiligheten jeg har nå. Det skal være en liten mops med navn Frank! Her er alt nøye planlagt. Og huset skal være innredet minimalistisk. For det er en stil for meg!! Og et eget tempelrom da selvfølgelig!! Psion signing out, and probably sleeping in 27,8 seconds G'natt folkens Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Jeg fikk samme filmen i posten på torsdag, blir maraton hos meg på tirsdag også! Dolby digital + 110" projektor, slår nok ikke PSION nei... Men det funker fett! Matrix EDIT: Hanne:) du kan sikkert være med på min maraton, hvis jeg ikke tar feil så er signaturen din hentet fra "Boomcat - The wreckoning"? Endret 4. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå