stclem Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Fant ikk helt ut hvor jeg skulle skrive denne posten, så prøver her. Prøver å få avden sveiva som åpner vinduet som er i døra, men klarer ikke å få den av... Er det noen som vet hvordan det gjøres? Vil helst ikke slite i den, siden den skal på igjen senere. Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 se om det er et plastdeksel som ligger over "sentrum" av sveiva. Hvis du får til å vippe ut det dekselet som eventuelt er der så befinner det seg sikkert en skrue bak. Slik er det iallefall på de fleste litt eldre biler. Nye har jeg liten peiling på Lenke til kommentar
stclem Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Det var det jeg trudde var løsninga, men det er ikke noen del som kan tas av så vidt jeg kan se. da må en stor del av sveiva tas av... Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har også vært borte i en del biler som har en liten låsering. Den kan være veldig kronglete å komme til, men prøv å se i mellom dørtrekket og sveiva å se om du ser en liten låsering der. Hvis du ser en, så skal den bare skyves av, da den er delt. Håper du skjønte noe av den forklaringen. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei! Jeg har Opel Vectra 90-mod. På den er det slike låseringer som er nevnt tidligere her. Du må bruke en tynn ledning som du bøyer til en U. Da får du hektet tak i låseringen og dratt den av. Det kan lønne seg å gjøre dette på begge sider av låseringen samtidig. Når du har fått av låseringen er det bare å trekke sveiva og plastringen rett av Sveiva tåler en god del. Hvis du stiller den oppover og trekker mot deg/ ut fra døra, kan du kanskje skimte ringen bak der. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 var en låsering ja. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå