hrrr Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hei ! Jeg skal ha meg ny strømforsynig den skal vere kraftig (sikter til viften(e) den skal vere tjaa mellom 350-450W den hadde jo vert greit med styring òg? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 da kjøper du deg en MIST PSU.. Den har to vifter som er temp regulerte og skikkelig kvalitets innmat fra Fortron/Source.. Har en slik en på 430W som rocker skikkelig!! Lenke til kommentar
theggenes Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Liten rettelse når det gjelder MIST strømforsyninger: Den på 350W har innmat fra Fortron/Source, men de større er Antec, nærmere bestemt TruePower-serien. Uansett er det bra strømforsyninger, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kjøp deg en northq psuNorthQ silent bare 17db pris:378kr. Har denne selv og har ingen problemer med den. (400w) Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 søk på forummet.. dette emne har gått utallige ganger i det siste så du burde finne nok av informasjon som vil få retningssansen te å gå i spinn Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jeg må takke alle for gode svar... men har dere noen tester av deres forslag til PSU?? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 MIST - der har du svaret ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå