Chosiso Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hva syns dere om nye BMW 645ci? Jeg så den på autofil, og når du tok opp bagasje lokket, vet du hvilken bil den ligner på da? jo, Porsche 911. Edit: Dumme dumme skriveleif Endret 1. april 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hadde ikke sagt 'nei takk' hvis en dumsnill riking hadde ville gi den til meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 rå bil! en så stor bil.. coupe. rask... høy kvalitet myyyyyye feter i virkligheten en på bilde. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har aldri likt BMW før. men den var faktisk fin. er helt sjokert at bmw har laget en bil jeg liker. Alle sammen må stille seg på stolene å sette et kryss i taket. Helt utrolig jeg liker en bmw. Hmm det er fali det Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 rå bil! en så stor bil.. coupe. rask... høy kvalitet myyyyyye feter i virkligheten en på bilde. helt enig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå