scoot Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 http://www.ha-halden.no/vis_sak.asp?refnum=7120 <- Ja, jeg går på denne skolen, sto forøvrig bak traktoren da bilde var tatt.. Og vi fikk IKKE Fri, Lærerne jobba IKKE!.. Så jeg gleder meg.. Fordi vi hadde vanelige timer.. Og jeg og noen kompiser skal selvfølgelig stå på alle våre tær og fnise høyt når dette skjer.. for vi skal nemmelig være publikum når alle idiotiske foreldre kommer.. HaHAHA Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 www.suprnova.org DESIDERT beste aprilspøken til nå Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 synes gmail.com (google.com) sin er bra jeg.. (tror iallefall det er spøk) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 synes gmail.com (google.com) sin er bra jeg.. (tror iallefall det er spøk) En gratis mail med 1gb lagringsplass. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 www.suprnova.org DESIDERT beste aprilspøken til nå Lenke til kommentar
Crack Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 For å si det sånn: Jeg kommer ikke inn på www.gmail.com i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå