InfecteD Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg får begynne med å innrømme at jeg er en star wars nørd. Sånn da var det gjort. Har egentligt ventet på JK2 siden jeg gikk igjennom JK for mange herrens år siden. Jeg ble ikke skuffet. På mange måter minner JK2 om JK1. Level designet er omtrent det samme, gigantiske brett som quake 3 enginen takler meget godt. Det er enda en del knapp trykking som i JK1 og du kommer garantert til å stå fast uten å vite hvor du skal gå på brettet. Jeg syns dette var helt greit ellers kunne en jo bare hogge seg gjennom hele spillet. Jeg vet ikke hvor lang tid jeg brukte på å komme gjennom singelplayer delen, men jeg syntes spillet var langt nok. Det ser ut som Raven har brukt mest tid på å finpusse lightsaber systemet og det er så godt som perfekt. Det er 3 forskjellige stiler du kan bruke: light, medium og heavy. Husker ikke de egentlige navnene, men light er det kjappeste og svakeste, medium har grei fart og skade, heavy er treigt, men når du treffer så er motstanderen som oftest død på ett slag. Det er også masse moves du kan gjøre som minner om triks fra Tekken eller lignende på måten det utføres. Morsomste er vel "wall running" matrix style =P . Du kan også kaste lightsaberen og den vil returnere når den har gjort sitt. Også har vi force powers: Push, pull, jump, speed, mind trick, grip, lightning og ett par jeg ikke har prøvd enda. Push og pull brukte jeg mest. push er fint til å kaste fiender utfor stup, pull er god i bruk i smale ganger og slik. Force power har levels som bygges opp i løpet av singelplayer delen. I multiplayer fordeler du poeng til de force powers du vil bruke før kampen begynner. Det er mye jeg kan si om force powers, men dette skal være en mini-anmeldelse =P . Multiplayer er GØY, ikke så mye mer å si om den saken. nå til poeng utdelingen: Grafikk: 9.5 - NESTEN helt perfekt etter dagens standard. Lyd: 10 - Jepp... Det står 10 og det fortjener spillet. Spillbarhet: 9 - Hadde blitt mer hvis noen av singelplayer puzzelene hadde vært litt mindre frustrerende. Multiplayer er perfekt. *Replay value: 9 - Singel player vil du nok spille en gang til på høyere vaskelighetsgrad. Også har vi multiplayer + Quake 3 engine = mods = GØY! Som igjen vil si at dette spillet kommer nok til å bli spilt frem til JK3 kommer eller verden går under. Total vurdering: 9.5 - Stikk og kjøp det... NÅ! *(fant ikke noen god oversettelse) Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 starcraft: grafikk 1 lyd 9 spillbarhet 10 replay value 10 total vurdering 10 noen andre enn meg som synes renegade var veldig barnslig? første missione måtte jeg bare le litt.. "you can do it", "great", "we are sending a commando (a n00b)" "keep up the good work", "need help taking out thoose turrets" osv eller driter jeg meg ut og renegade er anbefalt under 10 år? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 fins det noen link til hjemmesiden? Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 JK2 sugde selv om jeg digger SW men jeg syns spillene suger. LucasArts har ikke kommet med et eneste bra spill enda..jeg savner et online-spill med dem, noe kanskje lignende Anarchy Online..imperiet mot rebellene Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Star Wars galaxies er rett rundt hjørne... det er online. Er ikke funnet noe online spill som er bra enda, men vi får se hvordan SW:G blir. Forresten hvis du syntes JK2 sugde så er du **** meg vanskelig å tilfredstille når d gjelder spill. Hva var det som plaget deg med JK2? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 eg digger jk2 mykje betre enn eg trudde :smile: Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 JK2 er det beste fps spillet jeg har spilt på lenge! Det finnes spill som kanskje har bedre grafikk osv, men ingen spill (utenom Half Life kanskje) har bedre plott enn et SW spill, er også alltid digg å se filmsekvensene i SW spillene! Er enda ikke ferdig med singel player delen enda, men har brukt mye lenger tid enn jeg gjorde på spill som RTCW og MOH og det er bra, gir mer for pengene! Blir sikkert gøy med lyssabel dueller mot kompisene i multiplayer! Gleder med!! :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 vel, singleplayer var ikke så veldig vanskelig.. brukte vel kanskje 10 timer totalt. men det var 10 særdeles artige timer.. brukte omtrent ingenting annet enn lightsaber etter jeg fikk den, og å gripe tak i folk og kaste dem utfor diverse avgrunner var uhyggelig gøy. tasse rundt i en at-st var også en opplevelse for seg selv. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-03-29 21:54, El_PoLLa skrev:starcraft:grafikk 1lyd 9spillbarhet 10replay value 10total vurdering 10 Var vel litt slem på grafikken den der... selv etter dagens standard :smile: Lyden fortjener dessuten 9.5 pga alle de morsomme tinga de sier da de blir klikka mange ganger på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå