viranth Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Igår så satt jeg å spilte litt, da jeg gikk ut i windows. Da luktet det plutselig svidd, først tenkte jeg ikke over det, men så ble lukten sterkere. Fant fort ut at lukten kom fra pc'n (åpent kabinett). Men så sluttet det å lukte etter bare et minutt eller noe. Alt virker 100% fint. CPU temp er helt ok og slikt. Så det jeg lurer på, er om det kan lukte svidd, men ingen skade skjedd liksom? Eller om noen vet hva dette kan være. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Prøv en malepensel og støvsuger. Husk PSU. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Quote: On 2001-10-30 10:10, viranth skrev:Igår så satt jeg å spilte litt, da jeg gikk ut i windows. Da luktet det plutselig svidd, først tenkte jeg ikke over det, men så ble lukten sterkere. Fant fort ut at lukten kom fra pc'n (åpent kabinett).Men så sluttet det å lukte etter bare et minutt eller noe. Alt virker 100% fint. CPU temp er helt ok og slikt. Så det jeg lurer på, er om det kan lukte svidd, men ingen skade skjedd liksom? Eller om noen vet hva dette kan være. "Ingen røyk uten ild" Sansynlig vis er en elektrolytt-kondensator i PSUen som har røket. Det kan skape ustabile spenninger. Hvis PC-en blir ustabil, må du nok skiftet strømforsyning. [ Denne Melding var redigert av: jhbamse på 2001-10-30 21:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå