Ni kon Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 TEST: iiyama ProLite E511S Iiyama lanserte nylig en 20,1" LCD-skjerm som legger seg desidert lavest i pris av alle skjermene i denne klassen. Vi fikk tilsendt skjermen direkte fra Nederland til test. Holder den mål for det kresne øyet? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 bra test, eneste jeg har å sette fingeren på er de røde firkantene på bildene. syns de bare er i veien, men det er min mening Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Søren, tror det må bli en Eizo til 15,2 K. Er ikke helt fornøyd med farger og etterslep! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bra artikkel. Moro med filmsnutten, slik at vi fikk sett skjermen på "ornt'li"...litt ustabil kameraføring, men men Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bra test (igjen)! Har allerede silka mye på de 20-21"'erne dere hadde til test, men fant de for dyre. Prisen på denne er derimot sympatisk! *au*, så hardt lommeboka slår... Øivind, har du testa en ImageQuest Q17? Har en slik nå og jeg må si meg fornøyd med kvaliteten i FPS-spill. Lurer på hvordan denne er sammenligna med den dere har testa. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jepp, nok en eksemplarisk test fra Mr Dahle Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) EDIT: Dobbel post; få Opera på jobben nå... Endret 1. april 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Bra artikkel. Moro med filmsnutten, slik at vi fikk sett skjermen på "ornt'li"...litt ustabil kameraføring, men men jepp, det er ikke lett med z-4 uten stativ.. Men jeg går fotokurs og blir stadig bedre. Neste test skal filmes med videokameraet mitt Dama reagerte på ordet slunken. Regner med at dere forsto hva jeg mente:P Endret 1. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) oivind: får fortsatt ikke filmen til å fungere, hvilken codec var det du brukte sa du? EDIT: Funket når jeg installerte Nimo codec packen... Endret 1. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Øivind, har du testa en ImageQuest Q17? Har en slik nå og jeg må si meg fornøyd med kvaliteten i FPS-spill. Lurer på hvordan denne er sammenligna med den dere har testa. Q17s er testet under den store lcd testen del 1, den finner du under tester - > skjermer skal man sammenligne spill på disse to skjermene er q17s å foretrekke, så sant vi snakker om fps spill. I strategi er vinnern Iiyama. Jeg skirver også i testen at for deg som spiller mye er 17" tn baserte skjermer å foretrekke ... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Sammenlignet med 213T er denne bedre/dårligere på/til? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 sammenlignet med 213t : Tja.. hva skal jeg si. Ting blir jo større på 213t da siden den er 1,2" større. Dette er jo behagelig i film og når du jobber i office. Iiyamaen er nok sterkere enn 213t i spill, snakker igjen om fps spill. Men 213t har fler fysiske justeringsmuligheter. Akkurat nå sitter jeg på en 213t og jeg er meget fornøyd med denne. Men nå koster 213t en del mer enn iiyamaen også da.... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Q17s er testet under den store lcd testen del 1, den finner du under tester - > skjermer skal man sammenligne spill på disse to skjermene er q17s å foretrekke, så sant vi snakker om fps spill. I strategi er vinnern Iiyama. Jeg skirver også i testen at for deg som spiller mye er 17" tn baserte skjermer å foretrekke ... Takker for svar! Tror jeg glemte, eller dvs jeg husker ikke helt (er på jobb), en bokstav. Den skjermen jeg har tror jeg er forgjengeren til Q17s. Den var da en billig-skjerm men jeg synes den var god. Lurer derfor på om jeg evt. skal slenge meg på en billig-skjerm igjen... Men har vel fått svar! Takker for mange tester som kan bli dyre for meg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 he he, lykke til med jakten da Mad Wolf. Etter påske kommer en test av modellene til viewsonic og LG. Kanskje disse kan hjelpe deg ytterligere. en test av nye eizo 19" er også rundt hjørne + noen lcd tv'er tester og en guide.... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 nais skjerm, bra at de endelig begynner å krype nedover til folkelige priser, og etter testen å dømme så tror jeg den skjermen hadde passet meg og mitt bruk 101% perfekt.. sikle.. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Genialt oivind_dahle, du er virkelig en ressurs for HW.no! Jobber du mye med skjermer og visuelle enheter siden du kan dette så godt? EDITH: Stokke om på s'ene i ressurs... Endret 1. april 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Etter påske kommer en test av modellene til viewsonic og LG. Hvilken størrelse og prisklasse er disse i? Holder neste på å bestille iiyama'n nå. Fin test, selv med dogme filming Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Skjermene fra Viewsonic og LG kommer til å være 17 og oppover. Dei to einaste fastspikra skjermane er LG sin 1910B og toppmodellen ein diger 23" men nøyaktig kva skjermer det blir veit eg først i morgon. mvh JanEirik Medlem av LCD test teamet Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 he he, lykke til med jakten da Mad Wolf. Etter påske kommer en test av modellene til viewsonic og LG. Kanskje disse kan hjelpe deg ytterligere.en test av nye eizo 19" er også rundt hjørne + noen lcd tv'er tester og en guide.... Egentlig burde jeg ikke lese testene. Etter å ha svidd av et solid beløp på leilighet, bør jeg roe'n... Jeg huska forresten grundig feil når det gjaldt skjermen min jeg spurte deg om; den er av modell L70A, ikke Q70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå