eskarls Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hvordan kan jeg på en enkel måte øverføre mine mail i innbox, utbox, sendt items osv til en ny installasjon av windows xp?? Skal formatere hardisken c:! Går det an å kopiere outlook til d: og legge den tilbake i c: senere! Har prøvd dette en gang tildligere, men da gikk allt til h..... Noen som kan hjelpe meg? Endret 1. april 2004 av eskarls Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 outloock express eller vanlig? hvilket prog? Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 outlook express ja.......... Lenke til kommentar
ZitizenX Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ta vare på identities. Mappen ligger under: documents and settings/lokale instillinger/programdata Kan være at mappen ligger litt annerledes på din maskin. Hvis du har XP ligger den ca. der. Når du har inst. outlook expres på nytt, importerer du hovedidentitet. Mvh ZitizenX Lenke til kommentar
OeO Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 er mulig, gjorde det for ikke lenge siden, bruk hjelpfunksjonen, ganske effektiv egentlig. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 her ligger de hos meg, bare kopier filene og legg dem tilbake etter reinstall. C:\Documents and Settings\waage\Local Settings\Application Data\Identities\{F7FBEE80-9B69-4910-B598-537181D2AE81}\Microsoft\Outlook Express Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 takk folkens...... Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Beklager moderator Gef. Min feil, Var ikke meninga!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå