Gå til innhold

Mobile Review har testet SE k700!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rett over det bildet av simkort og sånt står det:
in the upcoming T-series model it will be used for expansion card slot (MemoryStick Duo).

Hvilken upcoming T-series model? Kommer det en ny utgave av K700'en, eller?

det er nok snakk om T650. Selv om mye mobile-review sier stemmer og de har telefonene lenge før de kommer ut, bør du alltid ta det de sier om fremtidige mobiler med en skje salt.

for å utdype litt. Mobile-review mener altså at K700 IKKE er en oppfølger til T610/30 men en ny serie for ungdom. Det skal komme en oppfølger til T630, og det er denne han snakker om. (sannsynligvis T650 altså)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
for å utdype litt. Mobile-review mener altså at K700 IKKE er en oppfølger til T610/30 men en ny serie for ungdom.

Det er vel det SE mener og, er det ikke? Men jeg ser ikke helt hvor de skal gå med en evt. T650. På meg virker det som om den serien er lagt "død".

Men nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke hadde godt glipp av noe. :p

Lenke til kommentar
Det er vel det SE mener og, er det ikke? Men jeg ser ikke helt hvor de skal gå med en evt. T650. På meg virker det som om den serien er lagt "død".

Jo, er vel det SE mener.

En T650 ville vel (etter hva jeg ville antatt og lest) være en K700 med minnekort (så da blir den "fullblods" mp3 spiller) og 1,3 mpixel kamera. Dette er nøyaktig de to tingene som i mitt tilfelle hindrer K700 i å bli min neste mobil, så jeg synes en T650 ville vært flott å ha.

Hvorfor synes du den virker "død"? skjønner ikkje helt.

Lenke til kommentar
Hvorfor synes du den virker "død"? skjønner ikkje helt.

Når de slipper en telefon som K700, som utseendemessig (altså navn til side) fint kan kalles en oppfølger til T630, og likevel lar den starte en ny serie, så virker det som om SE tenker i nye baner når det gjelder navngiving, slik at det kan stå litt i stil med P800 og P900. En oppfølger til K700 kan fint kalles K800, og være helt i tråd med andre navn. Slik vil de få samlet alle telefonene med nogenlunde lik nummerering, med en bokstav som skiller seriene fra hverandre.

P = profesjonell

S = Klasse (?)

Z = Mote

K = Konsument

Makes sense?

I så fall virker det som om nummerserien på T ikke kommer til å brukes mer, derav "død". :shrug:

Lenke til kommentar
mye

er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg ser jo altså at K700 følger T630 sitt design.

men det er jo nettopp (sannsynligvis) av den grunn at de planlegger en direkte oppfølger til T630 at de lanserte K700 som en ny K-serie som skal selge til ungdom.

T er da deres proffklasse (selv om K700 virker proff nok blir den vel da slått av T630 sin oppfølger på minnekort og kamera) uten Symbian, mens K er Ungdomsklassen.

Lenke til kommentar
mye

er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg ser jo altså at K700 følger T630 sitt design.

og hvis du tar av front dekslet på t610 og lar tastene være på så ser du en likhet opp imot k700 også...

19531405.jpg

k700_t630-se_event-126-0012.jpg

Er det bare meg eller er det en god likhet i "slekta"..?

Lenke til kommentar

T serien er vel ingen proffserie... :dontgetit: Vel, mulig jeg misforstår. Mener bare at hvis SE ville fortsette T serien, burde K700 blitt kalt T650. Det blir liksom ingen sammenheng hvis SE slipper en T650 nå (eller til jul, whatever).

Pssst, Remerser, det andre bilde funker ikke... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...