gmjoen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det flere her på forumet som irriterer seg over at firstmile ikke setter opp farten eller setter ned prisen? Alle andre ADSL leverandører gjør det for tiden (til og med Telenor). Svaret jeg fikk når jeg henvendte meg til de var: --- Hei, foreløpig beholder vi våre nåværende priser. ... --- Grei melding? Vi bør lage en kollektiv protest! Kanskje en underskriftkampanje? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 nah, hvis dette er tilfellet så funker det mye bedre å bare boikotte! hehe Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det flere her på forumet som irriterer seg over at firstmile ikke setter opp farten eller setter ned prisen? Alle andre ADSL leverandører gjør det for tiden (til og med Telenor). Svaret jeg fikk når jeg henvendte meg til de var: --- Hei, foreløpig beholder vi våre nåværende priser. ... --- Grei melding? Vi bør lage en kollektiv protest! Kanskje en underskriftkampanje? S U T R E ! Seriøst , hva er det som er så galt med prisene til firstmile ? jeg ville heller hatt linjene til firstmile og betalt litt mer, enn den trege Telenor linja jeg har nå *riste på hodet* Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Firstmile er jo en av de best ISP'ene du kan få, spesielt til høye hastigheter/pris. 12mbit ut til 1500kr måneden. Er enig med forrige innlegg at dette er på kanten til sutring. Endret 1. april 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
vqb Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 1. Firstmile er ikke en vanlig ISP som telnor og ngt (feks) de skal etterhvert ikke levere til privatkunder, kun til andre isp'er(slik jeg har forstått det) En av grundene til at vi privat personer får tilbud om linjer er for at FM skal få testet utryret sitt. rimelig grei deal, vi får billige linjer og de får penger for at noen tester utstyret deres. 2. Jeg har selv Firtmile 12/6 VDSL stor koser meg. 3. supporten til FM er eksemplarisk, vi har fått 2 routere levert på døra da de første vi fikk ikke var duglige for vdsl. kan ikke si det er noen grund til å få FM til å senke sine priser. kos til PaiNKillaH talast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå