Joachim_F Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 I følge nettstedet Spong er Electronic Arts i ferd med å lage en ny versjon av den ekstremt voldelige klassikeren Syndicate. Les artikkelen her Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ber til gudene om at dette ikke er en aprilspøk. Er litt paranoid når det gjelder nyheter og sånt i dag vet dere Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ah, dette er i sannhet en god nyhet. Skal bli spennende å se hva de får til... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ikke aprilsnarr nei, leste om det på gamereactor for ca en måned siden Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Men klarer EA å leve opp til Bullfrog-klassikeren.. Har nå mine tvil på det, man har jo skjedd mirakler før.. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ikke aprilsnarr nei, leste om det på gamereactor for ca en måned siden og det sinnsykt heftig Jeg har ventet i årevis på at noen skal mekke en opengl-patch til syndicate wars. Dette er jo en myye bedre nyhet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Blir spennede å se dette her, syndicate wars var jo ikke det helt store, og avogtil blir spill ødelagt når de skal utvikles til konsoll samtidig, men syndicate er jo enn klassiker av de helt store, som sagt, blir spennede.. AtW Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Pøh. Syndicate Wars var knakende bra. Knakende bra, hører du! Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Pøh. Syndicate Wars var knakende bra. Knakende bra, hører du! Hva er det jeg hører? Knakende bra? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Syndicate Warz er blandt Bullfrogs mest undervurderte titler...det var ekstremt bra når man først ble vant til interfacet og kom i gang med researchen... Genialt! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Syndicate Wars er definitivt en av de mest undervurderte titlene is pc-spillenenes historie. Det kunne vært hefitg med et nytt spill med GTA:3/True Crime look. Altså 3D miljø med stor(e) byer og bil/fartøys krig, masse folk som kunne blitt "overtalt" til å joine din side og ellers stor frihet ala GTA3. Tenk deg dine 4 (?) agenter med chain/mini gun fights mot zealots og slikt -i full 3D! Alt burde selvfølgelig være litt mørkt og dystert og i fremtids scifi-bymiljø, da dette var noe av stemningen i Syndicate. Pluss en del nyskapninger for å tilføre spillet orginalitet. Dæven, det kunne bli fett. Håper det er noe slikt de holder på a lage. Endret 1. april 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Når jeg tenker meg om kunne faktisk Syndicate franchisen blitt et ypperlig MMORPG konsept...ahh. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Orginale Syndicate var uten tvil best. Alle de fete våpna. Ahhh.. Det var tider det.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Høres bra ut dette. Fikk litt lyst til å skaffe meg orginalen igjen. Eneste er det at det skal utvikles til konsoll samtidig som PC. Hvis det går samme veien med Syndicate Wars som Deus Ex - Ivisible War.... Men får nå heller være positiv enn negativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg