cili Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg lurer på å kjøpe meg en brenner. Har jo skjønt at det er DVD-brenner som gjelder nå. Jeg har en noe tilårskommen maskin med 128 mb RAM og 450 mhz prosessor, som kjører win 2000. Spørsmålet er hvilke maskinkrav stilles? Vil en DVD-brenner passe til min maskin, hvis ikke, hva med CD-brenner ? Har ca en 1000 lapp å spandere. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Vet ikke om du kan vente deg perfekt resultat på dvd-brenning med den maskinen der, altså, litt lite minne, kanskje, du bør ihvertfall ha en god harddisk med god plass. Men du burde jo for al del kjøpe deg dvd-brenner, du kan jo bare nappe den ut og sette den inn i en evt. ny maskin neste gang? Den brenner jo Cd'er også... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ser at de fleste brennere har P3 7-800 MHz cpu som minstekrav. Veit om flere som sliter med både brenning av cd og dvd med såpass gamle maskiner og nye dvd-brennere. Et lite tips sånn på tampen: Fiks på topic. Det er ikke særlig beskrivende og bra og posten vil snart bli stengt dersom du ikke gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå