Nichlas Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bare hyggelig. Penger spart er penger tjent Lenke til kommentar
Intrudah Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bytt oljen, og kjør til BMW, og få dem til å resette lampa.. I Tromsø gjør dem dette for 50kr.. Og det er jo ikke all verden.. selve jobben tar bare noen minutter så Lenke til kommentar
slimer Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 sikkert ikke så dumt det heller.. kan prøve det i verste fall.. men uansett, har sett en del som selger slike i motorblader til ca 250 kr.. er ikke all verden det heller.da slipper jeg å tenke på det igjen.. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 forrige oljeskift på min 92' mb 230E kostet 750kr med oljefilter, og jeg gjorde det selv.. shell helix ultra 5w-40 er dyrt Lenke til kommentar
slimer Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 nå har jeg bytta olje og resat servicelamper på bimmeren.. Uten problem... her er linken hvordan det gjøres og kan garantere at den funker på e36 bmw-er.. utrolig neklet og gjøres på 20sec.. http://www.bmwe36tips.20m.com/resetlights.htm Lenke til kommentar
tøs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du trenger da ikke bytte olja på et merkeverksted. Jeg gjør dette på en loka bensinstasjon / naf. De tar 150 spenn + olje / filter. De resetter tilog med servicelampene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå