XiFF Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Om Intel klarer å komme med en A64 killer så tror jeg ikke at AMD til å smile så bredt, ikke spøk med noe som detta. Minner meg om hvor javli det hadde vært om Nvidia hadde knust ATI før dem greide å komme med 9x00 serien. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det beste med AMD vs Intel er at det kommer forbrukeren til gode. Det er vi som tjener på at de kappes om å være best/billigst. Det er dessuten umulig å si hvem som er best. Noen like mora og noen liker dattera. Det som er best er det hver enkelt liker. Så enkelt er det HØ, Jeg liker begge to jeg Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det beste med AMD vs Intel er at det kommer forbrukeren til gode. Det er vi som tjener på at de kappes om å være best/billigst. Det er dessuten umulig å si hvem som er best. Noen like mora og noen liker dattera. Det som er best er det hver enkelt liker. Så enkelt er det HØ, Jeg liker begge to jeg Det er godt noen av oss er praktisk anlagte Slipper all springinga på den måten. Litt morsomt at det var en som trakk in nvidia vs ATI her, den ordentlige konkuransen på dette markedet er faktisk ikke eldre enn at de fleste av oss husker prisene før og etter at ATI begynte å rokkere på nvidias banehalvdel.. All konkurranse er sunt, uansett, man kan også trekke paralleller til formel 1 der utviklingen er rivende pga hard konkurranse. Spørsmålet der er ikke om konkurrentene utvikler seg, men hvor mye, dvs man har en rivende "krig" som aldri ender, hvor de lag som har evnen til å holde motivasjonen og nytenkning oppe vil kunne holde "koken" og _kanskje_ ligge et hestehode foran i perioder, mens andre vil gå til grunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå