Tho®¿ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei 1. Passer ikke Mist silent Twin på dette hovedkortet?? 2. Hva skal du med en p4 strøm inntak på hovedkortet, når det er en AMD?? mvh Thor Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 P4-kontakt er bare et kallenavn, men AMD cpu'ene trenger også strømmen fra den. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Og jo, Silent Twin passer på dette hovedkortet. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 ahh finfint! jeg prata med en kammerat som sa at den IKKE passa. men hva er den P4 støm tingen til?? gjør den noe nytte?? har ikke en sånn en på mitt Epox 8k9a7i.... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) hmm damn da denne linja... klikker jo.. dobbel poster gitt,,..... Endret 1. april 2004 av Tho®¿ Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 P4 kontakta skal brukes, den er for mating av ekstra 12 eller 5v til hk. Den fører til høyere stabilitet ved overklokking. maskina starter men blir lett ustabil ved kraftig prosessor vis den mangler Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 P4 kontakta skal brukes, den er for mating av ekstra 12 eller 5v til hk. Den fører til høyere stabilitet ved overklokking. maskina starter men blir lett ustabil ved kraftig prosessor vis den mangler ahh takkerogbukker! Har selv en XP2500 Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har du versjon 1 eller 2 av NF7-S? Jeg har 2'ern, og her passer ikke silent twin-kjølern uten at du må modifisere den litt ved å flytte den ene vifta litt opp. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Har du versjon 1 eller 2 av NF7-S?Jeg har 2'ern, og her passer ikke silent twin-kjølern uten at du må modifisere den litt ved å flytte den ene vifta litt opp. vet desverre ikke det nei... pakken kommer i posten i morgen, GLEDER meg som en unge!!! Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ja, som sagt P4 er bare et navn... ikke la deg lure av navn Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 hmm det var 2'rn gitt.... jæ*** kondensatorer! jaja ble løst meed å flytte vifta og den der metall dingsen et hakk oppover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå