g-m-b Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Har problemer med å installere FreeBSD! Er det noen med god erfaring? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 1. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Utifrå det utfyllande og detaljerte spørsmålet er eg absolutt i stand til å seie at noko er gale. Når du stiller eit spørsmål burde du gi litt meir relevant info. Og du har sjølvsagt brukt ein time på google for å finne ut av det sjølv? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Du finner sannsynligvis det du trenger å vite her. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 og selvfølgelig har du også valgt det verste navnet på tråden din på lenge. Ganske lenge siden jeg har sett en så dårlig tittel. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har heller ikke fått FreeBSD installert. Kanskje fordi jeg ikke har prøvd? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 1) Du putter inn CD'en i cd-rommen eller dvd-rommen. 2) Sørg for at cd-rom står som bootdevice i bios. 3) Trykk på knappen som starter maskinen (evt kortslutt jumperene hvis du ikke har knapp) 4) Hvis det ikke gikk tror jeg ikke du kan regne med å forstå bsd med det første (det mystiske er at fbsd krever at du gjør alle disse stegene i rekkefølge. Sære saker, men det er et bra operativsystem.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå