Gå til innhold

MS-6330

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såg det, men hvor selger de sånn

år det ann og kjøpe en prosessor som kjører 266 mb bus?

Da vil jeg annbefale deg bruktmarkede, trur du skal slite litt med å få tak i det i nettbutikk, prøv bruktmarkede her på hardware eller qxl eller kanskje gibud.no

Lykke til!

Edit: evt kan du hive inn en duron 1.2 GHz, det burde kanskje være mulig å få tak i enda.

Endret av Pcdude
Lenke til kommentar

Jeg surfet litt på måfå her om dagen og var innom en nettbutikk som solgte slot1-cpuer... så ikke gi opp

EDIT:

fra prisguiden:

du får Duron 1.4GHZ hos Databutikken.com, regner med litt usikkerhet med at du kan klokke denne ned til 1.2GHZ som var maks på det hovedkortet

EDIT2:

På MSI's sider ser jeg at det finnes flere ulike versjoner av MS-6330, noen av hvilke kan kjøre athlon xp 1800+ som maks.

Anbefaler at du finner modellbetegnelsen på hovedkortet og enten sjekker selv, eller spør igjen her...

Linken her ihvertfall:

Endret av jhsveli
Lenke til kommentar

du får Duron 1.4GHZ hos Databutikken.com, regner med litt usikkerhet med at du kan klokke denne ned til 1.2GHZ som var maks på det hovedkortet

EDIT2:

På MSI's sider ser jeg at det finnes flere ulike versjoner av MS-6330, noen av hvilke kan kjøre athlon xp 1800+ som maks.

Jeg går utifra at alt som trengs er en BIOS-update. Hvis du bestemmer deg for en T-bird 1.4 så burde dette gå uten problemer -jeg tviler på at du må klokke ned :)

lykke til.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

EDIT2:

Jeg går utifra at alt som trengs er en BIOS-update. Hvis du bestemmer deg for en T-bird 1.4 så burde dette gå uten problemer -jeg tviler på at du må klokke ned :)

lykke til.

Hvor får jeg tak i en slik BIOS-update?

Har samme hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...