all right Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg fikk i dag et MS-6330 hovedkort på skolen og så trenger jeg litt fakta om det. bus hastighet og sånn. Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg fikk i dag et MS-6330 hovedkort på skolen og så trenger jeg litt fakta om det.bus hastighet og sånn. Kan noen hjelpe meg med dette? http://www.epinions.com/pr-Motherboards_MS...lay_~full_specs Hjelper dette? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Denne er vel bedre: http://www.motherboard.cz/mb/msi/6330Lite.htm Lenke til kommentar
all right Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Hvilken prosessor kan jeg ha i dett HK??? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvilken prosessor kan jeg ha i dett HK??? Eh.. tøyser du? Hadde du lest de linkene hadde du sett dette: Supports Socket A (Socket 462) for AMDR AthlonTM/ DuronTM Processor Supports 600MHz-1.2GHz processor Lenke til kommentar
all right Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Såg det, men hvor selger de sånn år det ann og kjøpe en prosessor som kjører 266 mb bus? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Såg det, men hvor selger de sånn år det ann og kjøpe en prosessor som kjører 266 mb bus? Da vil jeg annbefale deg bruktmarkede, trur du skal slite litt med å få tak i det i nettbutikk, prøv bruktmarkede her på hardware eller qxl eller kanskje gibud.no Lykke til! Edit: evt kan du hive inn en duron 1.2 GHz, det burde kanskje være mulig å få tak i enda. Endret 1. april 2004 av Pcdude Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Jeg surfet litt på måfå her om dagen og var innom en nettbutikk som solgte slot1-cpuer... så ikke gi opp EDIT: fra prisguiden: du får Duron 1.4GHZ hos Databutikken.com, regner med litt usikkerhet med at du kan klokke denne ned til 1.2GHZ som var maks på det hovedkortet EDIT2: På MSI's sider ser jeg at det finnes flere ulike versjoner av MS-6330, noen av hvilke kan kjøre athlon xp 1800+ som maks. Anbefaler at du finner modellbetegnelsen på hovedkortet og enten sjekker selv, eller spør igjen her... Linken her ihvertfall: Endret 1. april 2004 av jhsveli Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 du får Duron 1.4GHZ hos Databutikken.com, regner med litt usikkerhet med at du kan klokke denne ned til 1.2GHZ som var maks på det hovedkortet EDIT2: På MSI's sider ser jeg at det finnes flere ulike versjoner av MS-6330, noen av hvilke kan kjøre athlon xp 1800+ som maks. Jeg går utifra at alt som trengs er en BIOS-update. Hvis du bestemmer deg for en T-bird 1.4 så burde dette gå uten problemer -jeg tviler på at du må klokke ned lykke til. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 du får Duron 1.4GHZ hos Databutikken.com, regner med litt usikkerhet med at du kan klokke denne ned til 1.2GHZ som var maks på det hovedkortet EDIT2: På MSI's sider ser jeg at det finnes flere ulike versjoner av MS-6330, noen av hvilke kan kjøre athlon xp 1800+ som maks. Jeg går utifra at alt som trengs er en BIOS-update. Hvis du bestemmer deg for en T-bird 1.4 så burde dette gå uten problemer -jeg tviler på at du må klokke ned lykke til. Hvor får jeg tak i en slik BIOS-update? Har samme hovedkort. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Har hatt dette MSI 6330, og det fungerte i hvert fall greit med en XP 1600+, og hvis jeg tyder denne siden riktig, er det støtte for 2600+(Thoroughbred) med en BIOS oppdatering. Endret 25. oktober 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå