Dinsdale Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Har prøvd leeeenge nå. Finner ingen fix, og det finnes vel heller ikke siden en slik løkke kan ha maaaange grunner. Noen som har noen triks? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 La meg være den første som sier: "Hva er det du snakker om?" Kanskje du skal spesifisere litt nærmere? Jeg kan hjelpe deg hvis du har kjørt en dos-kommando i loop, da er ctrl-z en fin ting Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Det er en feil i HW der skjermkortet kjører seg fast, og sender info til ramen, så sender ramen infoen tilbake til skjermkortet osv osv osv til det uendelige, hence "Infinite Loop". Tror det er noe sånt. Skyt meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Det er en feil i HW der skjermkortet kjører seg fast, og sender info til ramen, så sender ramen infoen tilbake til skjermkortet osv osv osv til det uendelige, hence "Infinite Loop". Tror det er noe sånt. Skyt meg hvis jeg tar feil Riktig det. Trodde alle visste det Problemet er at jeg ikke finner en løsning på dette. Tror også at det hadde hjulpet mange flere hvis vi her hadde kommet med noen forslag. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Riktig det. Trodde alle visste det Ja, klart det... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Finnes da mange "Infinte Loops", så at det var skjermkortrelatert her var da ingen selvfølge. Kunne f.eks. vært relatert til programmering. Sådetså. Skifte drivere? Nei, tilbake til eksamenslesing. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Møkkete, skabbete dobbeltpost. *skylde på browsercrash* Endret 1. april 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Finnes da mange "Infinte Loops", så at det var skjermkortrelatert her var da ingen selvfølge. Kunne f.eks. vært relatert til programmering. Sådetså. Skifte drivere? Nei, tilbake til eksamenslesing. Seff. Hadde ikke skjønt denne posten selv jeg . Grunnen er nok at jeg har skrevet så mange innlegg andre steder at jeg glemmer at ikke alle vet hvor i pc`en jeg er. Har skiftet drivere flere ganger, har nå de siste fra nVIDIA. Tror det er noe slikt enkelt som å bare ta ut skjermkortet (GF TI-4200 128 mb) og sette det inn igjen. Finnes det andre råd Beklager dårlig info Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Nedda såååååå Endret 1. april 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Noe er feil her?? Endret 1. april 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) En inifnite loop.... Endret 1. april 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) En infinite loop i praksis.... Endret 1. april 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 Lastet ned de siste oppdateringer fra viaarena of alt funker...så langt Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Der var vi igang igjen ja........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå