RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Noen som har noen tips til hva jeg skal/kan gjøre med det stygge kabinettet mitt? det er gult... men pent ellers. har blant annet en Z med blå led`s forran med 2 røede leds over.. har oxo blå leds på alle ledninger inni kabinettet . har 5 vifter med røde og blå led`s har ett rødt neon lys inni... har ei vifte med flamme lys som går rundt og rundt. då inni er det bra nok men tenkte litt mere på den stygge gulfargen jeg Lenke til kommentar
GSM Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hva med å ikke feilposte Dette burde du spurt om under Case Mods. Endret 1. april 2004 av GSM Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Som sagt feilposting. Du kan jo lakkere, sette inn no lys osv hvis du liker 'juletrær' Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hvorfor valgte du gult, visst du ikke liker fargen engang noe å tenke på..?? men eller så kan du lakkere det..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå