teekay19 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har hatt Siemens S35 i snart 4 år nå og har veldig lyst på ein ny mobil. Sony Ericsson T630 har eigentleg alt eg vil ha. Einaste minuset er at minnet bare er 2mb istedet for 5-6mb. Men 2mb er kanskje nok dersom eg ikkje skal ta spesielt mange bilder. (har jo digitalkamera til det) Kjem nok til å bruke det meste av minnet på spill. Hvor mye plass tar et spil i gjennomsnitt? Siba har T630 til 790kr med netcom talk 12mnd abb. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Personlig har jeg en telefon med 16MB minne og minnekort på 128MB, og synes det er for lite Så hvor mye minne du trenger er vel helt opp til hva du skal bruke telefonen din til, og hva du forventer å lagre på den. Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Et spill ligger stort sett rundt 70Kb. Skal du ha spill, er uansett ikke T630 noe alternativ. Da kan du like godt velge T610, som det i allefall finnes dobbelt så mange spill til (men likevel langt mindre spill enn det finnes til Siemens og spesielt Nokia) T610/T630 har så dårlig java, at man må lage lite-versjoner av spillene for i det hele tatt få kjørt dem på disse trege SE-mobilene Endret 1. april 2004 av molna Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har hatt t610 et år tid nå og den har jo 2mb. De første par dagene er det jo moro å ta bilder og da blir det for tomt, men etter det har lagt seg synes jeg ikke det har vært noe stress. Den har jo både IR og Bluetooth, så tar jeg et bilde jeg vil ta vare på overfører jeg det til pcn. 2MB er ikke for lite, men et minimum synes jeg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hva med Nokia 3650? du finner sikkert et godt tilbud på den også, og det er en telefon som er mye bedre på spill. Den er veldig stor, men har en veldig god skjerm til spilling, og tastaturet er vell kanskje midt i blinken for og spille med? Du kan også sette inn minnekort (f. eks et på hele 256 mb) så der er nok det problemet løst. Den har Symbian m/ series 60 og det betyr at det finnes utrolig mye spill og programmer til den. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 tja, for meg er det nok.. har ikke noe særlig mye spill eller ringetoner på mobilen, men noen bilder har jeg. men sef, vil selfølgelig ha mye plass, sånn at jeg kan ha spill inpå mobilen og, men trenger det ikke Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg skal kjøpe en på Sony Ericsson K700 nå den kommer. Den har 32mb minne, mp3,radio og tar både stillbilder og videoklipp. Jeg mener å huske at den også har blitz og zoom. Den skal være i samme prisklasse som T610/30 Men den kommer visst ikke før i Juni og det er ikke sikkert du gidder å vente så lenge.... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Skal du ha spill, er uansett ikke T630 noe alternativ. Da kan du like godt velge T610, som det i allefall finnes dobbelt så mange spill til (men likevel langt mindre spill enn det finnes til Siemens og spesielt Nokia) Alle spille som fungerer på T610 fungerer også på T630. Eneste forskjellen er at det er lettere å se hva som skjer på skjermen på en T630 enn en T610 EDIT: skriveleif Endret 1. april 2004 av skjelsba Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Alle spille som fungerer på T610 fungerer også på T630. Feil. Ca 50% av T610-spillene fungerer på T630. Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 har 1gb minne og synes det er lite Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har 16mb minne og sytes det er for lite! (bare fordi jeg vil ha lange filmer dah....) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) har 1gb minne og synes det er lite omg......... Alle som sier slike uttalelser har symbian mobiler, eller windows og vi/de fylller de opp med musikk, bilder og aller mest: programmmer og filmer... Så ikke hør på de hold dere litt saklig 2mb duger hvis du ikke skal ta så mange bilder Endret 1. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 samsung s-100 min har 2 mb minne. Det holder jo....... har plass til 20 bilder, 500 nr, 5-10 polytoner og ingen spill siden orginaljavaspillene ikke lar seg slette. Lenke til kommentar
Agent Smith Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 eh...litt feil. Har Nokia 3200 som bare har 1mb minne lagringsplass og har 25 poly-ringetoner, 36 egne bilder som tar mellom 13-19kb ,2 spill og 3 programmer og har 220kb ledig plass! Men er kanskje litt lite med 1-2mb lagringskapasitet,men helt spørs hva den brukes til!! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) T610/T630 har så dårlig java, at man må lage lite-versjoner av spillene for i det hele tatt få kjørt dem på disse trege SE-mobilene Jeg har ikke noe greie på java, men ihenhold til denne testen som er på denne siden som jeg har link til tar du feil. De fleste mobilene er samlet rundt 650 - 800 poeng. (et lite utvalg) SE p800 2436 poeng Samsung SGH-E700 765 Siemens ST60 729 poeng Nokia 3300 699 poeng SE T610 687 poeng... Siemens M55 651 poeng... Siemens MC60 544 poeng.. Enig med at T610 ikke er noe toppmodell når det gjelder java, men så ille som du skal ha det til ser det ikke ut til at det er.... Så finnes det sikkert 100 unnskyldninger for at disse testene ikke er riktig, men det var den eneste testen jeg har funnet. edit:leif JBenchmark 1.0 Top Results Endret 9. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
beh Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har ingen problemer med å anbefale T630, minnet holder det. Når man er lei av å leke med themes, ringelyder og spill så er 2MiB nok til å ta noen bilder når man trenger det, ha noen fine bakgrunnsbilder og noen MMS'er liggende. Det er det som telefonen er ment for. En Symbina telefon klarer av å håntere større mengder med data, men på bekostning av størrelse og strømforbuk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå